SirSickSik
zwaar behaard lid
Heb laatst een roland gaia aangeschaft om sneller en intuitiever de melodie op te kunnen zetten ipv op de blofeld, maar kwam al snel tot de conclusie dat ik nu maar eens gewoon goed op analoog over moet stappen..
Dus om mijn studio weer een beetje op te ruimen en plaats te maken en geld in te zamelen voor een analoge synthesizer, bied ik hier te koop/ruil aan: (ruil enkel met analoge synthesizers met veel knopjes!
)
waldorf blofeld: E300,-
Roland SDE-1000 vintage digital delay: 150,-
Roland Gaia SH-01: E500,-
Waldorf en gaia zijn nagenoeg 'scratchless' en hebben alleen thuis in de studio gestaan. SDE-1000 heeft de nodige gebruikerssporen, maarja, die is dan ook meer dan 20 jaar oud..maar werkt prima
Dus om mijn studio weer een beetje op te ruimen en plaats te maken en geld in te zamelen voor een analoge synthesizer, bied ik hier te koop/ruil aan: (ruil enkel met analoge synthesizers met veel knopjes!
)waldorf blofeld: E300,-
Roland SDE-1000 vintage digital delay: 150,-
Roland Gaia SH-01: E500,-
Waldorf en gaia zijn nagenoeg 'scratchless' en hebben alleen thuis in de studio gestaan. SDE-1000 heeft de nodige gebruikerssporen, maarja, die is dan ook meer dan 20 jaar oud..maar werkt prima

)