• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

blofeld, gaia, roland SDE-1000 vintage digital delay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SirSickSik

zwaar behaard lid
Heb laatst een roland gaia aangeschaft om sneller en intuitiever de melodie op te kunnen zetten ipv op de blofeld, maar kwam al snel tot de conclusie dat ik nu maar eens gewoon goed op analoog over moet stappen..

Dus om mijn studio weer een beetje op te ruimen en plaats te maken en geld in te zamelen voor een analoge synthesizer, bied ik hier te koop/ruil aan: (ruil enkel met analoge synthesizers met veel knopjes!:D)

waldorf blofeld: E300,-
Roland SDE-1000 vintage digital delay: 150,-
Roland Gaia SH-01: E500,-

Waldorf en gaia zijn nagenoeg 'scratchless' en hebben alleen thuis in de studio gestaan. SDE-1000 heeft de nodige gebruikerssporen, maarja, die is dan ook meer dan 20 jaar oud..maar werkt prima

na enkele aanpassingen aan mijn set en een welkome onverwachte donatie aan apparaten, houdt ik eigenlijk nog even alles wat hier staat... (sorry jongens, niet snel genoeg.. de gaia's midi-out aan de blofeld hangen is een verrassend interessante ontwikkeling voor mij :) )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back