Ableton mietjes micro DJ house

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Synthforum is mijn therapy, begrijp dat dan :D

Voor de mensen die nog inhoudelijk de discussie willen aangaan: dit was ff lekker trollen
waarom? omdat het kan en sommige heerlijk happen. :D

Maar ben er nu weer op uitgekeken en ja ik weet het,, ik heb geen talent en mijn muziek is ook niet geweldig, (m'n gear dan weer wel :D )

gewoon lekker blijven lachen jongens, :okdan:

Ik krijg sterk het vermoeden dat je hier je frustraties kwijt moet, wat scheelt er?
Vroeger gepest? Vrouwtje van je gescheiden? Zou ik niet heel gek vinden met zo'n persoonlijkheid..

Zoek die therapie ff lekker ergens anders in plaats van dit mooie forum te bevuilen!
Die hele manier van comminuceren van jou is ronduit irritant, als je er nou eens voor zou kiezen om je kennis te delen, iemand anders te adviseren.., op die manier willen mensen later nog iets met je te maken hebben als ze iets gemasterd ofzo willen hebben. Je zit constant tof te doen en te pronken met die kennis en gear, hebt een eenmanszaakje, gedraag je dan ook als een proffesional!

Vind het echt zonde dat types zoals jij hier rond hangen en de toon zo negatief zetten.

Ik krijg sterk het vermoeden dat je hier je frustraties kwijt moet, wat scheelt er?
Vroeger gepest? Vrouwtje van je gescheiden? Zou ik niet heel gek vinden met zo'n persoonlijkheid..

Zoek die therapie ff lekker ergens anders in plaats van dit mooie forum te bevuilen!
Die hele manier van comminuceren van jou is ronduit irritant, als je er nou eens voor zou kiezen om je kennis te delen, iemand anders te adviseren.., op die manier willen mensen later nog iets met je te maken hebben als ze iets gemasterd ofzo willen hebben. Je zit constant tof te doen en te pronken met die kennis en gear, hebt een eenmanszaakje, gedraag je dan ook als een proffesional!

Vind het echt zonde dat types zoals jij hier rond hangen en de toon zo negatief zetten.

Spijker op zijn kop. ik moet eerlijk zeggen, ik heb regelmatig materiaal dat gemasterd moet worden. maar door dit soort onnozele treads zal ik zeker niet bij jou aankloppen. Dat kan toch niet serieus je bedoeling zijn, toch?

Precies, wat Boelie zegt. Ik heb je altijd wel 'n grappige gast gevonden, maar hiermee heb je de status stakker gekregen. Petje af daarvoor, heeft nog niemand van me gehad.

Ga je rant op je eigen site houden man... goeie reclame ook voor de mensen die misschien wel hun mastering bij je willen laten doen. De weg via Google om hier terecht te komen is niet zo heel ver als je je bedrijfje in tikt.. en de meeste mensen die ergens 'n product kopen, dus ook bij jou, die tikken het eerst in Google in. Ik zou niet meer aarzelen en het product niet bij jou afnemen maar bij iemand die z'n eigen digitale muziekwereld wel serieus neemt. En zou het ook direct bij iedereen afraden..

Zou 'n mod deze draad willen sluiten en weg willen flikkeren? Beter voor het aanzicht. Dit is nou eenmaal geen therapie plek voor mensen die zonodig moeten afgeven op anderen.

Of nee, laat maar staan, goeie reclame voor de knul, goed voor z'n inkomsten. Goed voor z'n representatieve voorkomen.

Ok, jongens, jullie hebben gelijk, ik heb een aantal hier diep getergt hier merk ik, excuses daarvoor, het was ludiek bedoelt en niet om daar mensen serieus mee tegen de borst te stoten.
Dacht dat het wel grappig was, maar blijkbaar sta ik daar alleen in.
Zal me voortaan wat minder uitgesproken opstellen en misschien ook wat van m'n kennis gaan delen.

Zand er over?

... het was ludiek bedoelt en niet om daar mensen serieus mee tegen de borst te stoten.

Zand er over?

Het was vanaf het begin af aan bedoeld als te rellen, dus om mensen tegen de borst te stoten... dus niks zand erover :maffia:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back