Als ik de eerste was zou ik ook waarschijnlijk ook wat zuur reageren hoor, je raakt een behoorlijk gevoelige snaar![]()
Jij valt TOTAAL niet onder die category, jij blijft me verbazen met mooie melodieen en progressies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als ik de eerste was zou ik ook waarschijnlijk ook wat zuur reageren hoor, je raakt een behoorlijk gevoelige snaar![]()
misschien ff je nose glasses schoonmaken; ik zie een aantal mensen redelijk los gaan daarzosnap niet waarom niemand los gaat in het SOPA topic![]()

Beetje lachen gasten, ipv van je zo in je virtuele kruisje getast te voelen. (want dat is het vaak dan toch, dat het toch wringt en je weet dat ik stiekem ergens gelijk heb)
weinig respect kan opbrengen voor dat loopje aan loopje uit geneuzel
Onzin, goeie muziek promoot zichzelf.Het zure is natuurlijk als die mensen wel releases en airplay krijgen en de echte harde werkers niet.
Maar werd er niet al een tijdje geleden gezegd - "don't work harder, work smarter"?

ik zie dat toch anders, er zijn een hoop beginners bezig met muziekmaken en die lezen per definitie van jouw toch dat soort afzeik threads. Dat is bepaald niet motiverend om dan nog bij te dragen als 'beginner' op een forum.

Onzin, goeie muziek promoot zichzelf.

Ik ben nu bijna een maand gestopt met roken
vooral er op los blijven patchen dan gaat het NOG makkelijker...
(misschien moet raphie ook eens goed gepatched worden)

Nee, voor mij is er een verschil tussen zelf een percussieloop inslaan of...

en daartussen live drummen op oude foute Tama hexagons. Dit was dertig jaar geleden ZO cool.

Is er behalve Robin Albers en Ben Liebrand dan ooit iemand anders geweest die zelf melodietjes verzon en inspeelde op housenummers ?