Goedendag!
Ben het spoor helemaal bijster wat betreft laptops en Firewire.. en ik bedoel de goede TI Chipset Firewire, geintegreerd danwel via expresscard slot (al schijnt die laatste weinig zin te hebben las ik ergens)
Heeft iemand een idee waarom dit zo lastig is te vinden?? Zijn ze nu écht alleen nog maar huis-tuin-en-keuken crap aan 't maken voor een beetje internetten en spreadsheeten?? Ik zie mensen om me heen met i5 laptops die alleen maar internetten en af en toe eens een simpel spelletje doen.. hoe bedoel je overcapaciteit. Maar een firewire poort erop, zit er niet in lijkt 't.
Is er hier op 't forum iemand die een goedkope laptop gebruikt mét Windows, en een goed werkende Firewire verbinding met een geluidskaart?? (rme of motu bijv)
Da's het enige wat ik ermee wil doen, opnemen.. maar wil geen 1000+ uitgeven puur en alleen om een windows laptop te vinden waar het op zit, dan neem ik m'n PC wel mee desnoods. Met m'n oude pentium3 450mhz kon ik al 10 sporen tegelijk tracken zonder hapering.. dus over de snelheid maak ik me absoluut geen zorgen.