Furious5
ENOUGH ALREADY!
'...voor serieus computerwerk is een i3 niet geschikt' lees ik zo vaak. Het is een budget processor en een i5 was altijd de betere keuze. En als je echt wilde knallen nam je een i7.
Ik ben aan het kijken naar een laptop enkel en alleen voor Ableton Live.
- Ik zou een tweedehands Thinkpad kunnen kopen. Ik vind dat design al jaren zo mooi..
- Of een nieuwe, een budgetmodel van rond de 500,-.
Maar kijk eens als ik de processoren vergelijk dan scoort die 'slome' i3 veel beter. Die budget laptop is ook 5 jaar nieuwer, maar is zo'n i3 echt zoveel sneller dan? Dat zou ik geen budget prestaties meer willen noemen aangezien ik weet wat m'n oude Macbook Pro 2015 presteert met z'n i5 pocessor.
Is iedereen zo verwend tegenwoordig of zie ik wat over het hoofd met die i3?
Ik ben aan het kijken naar een laptop enkel en alleen voor Ableton Live.
- Ik zou een tweedehands Thinkpad kunnen kopen. Ik vind dat design al jaren zo mooi..
- Of een nieuwe, een budgetmodel van rond de 500,-.
Maar kijk eens als ik de processoren vergelijk dan scoort die 'slome' i3 veel beter. Die budget laptop is ook 5 jaar nieuwer, maar is zo'n i3 echt zoveel sneller dan? Dat zou ik geen budget prestaties meer willen noemen aangezien ik weet wat m'n oude Macbook Pro 2015 presteert met z'n i5 pocessor.
Is iedereen zo verwend tegenwoordig of zie ik wat over het hoofd met die i3?
die accoorden speelt op elke track met ook op elke track Channel EQ, Muliprocessor, Chorus, Autofilter en PlatinumVerb en 1x limiter op de master om je oren en speakers te sparen.
misschien verschil tussen Big Sur en Monterey en mijn eiegen. verwoestend effect op hardware.