Juno 106 Delorian Edition

daar koop je twee 106's voor

Niet waardig om de naam DeLorean te dragen, Geen Brushed Stainless Steel maar een opgepoetste originele kast met alu zijkantjes, en dat voor 800 USD modificatiekosten. :(
Back to the Future, my ass !

De originele Juno ziet er beter uit.

Hij heeft een leuke niche gevonden. Als je in zijn feedback kijkt verdient hij leuke centen met die fratsen.
Zou zelf mijn juno ook nooit laten bewerken en zeker niet voor 800$ maar blijkbaar zijn er toch synthkoekerts die het laten doen.

Daar zitten er wel 6 van in mijn juno. Dat is die 200 euro meer dan waard. Nooit meer stemgezeur met je juno.
Ook is hij een beetje speciaal want hij heeft reversed keys.

de link met de Delorian ontgaat me ook een beetje, maar toegegeven, het is leuk gedaan!
En ziet er netjes uit.

De originele Juno vind ik wel knapper, maar deze versie zou wel een aardige gimmick kunnen zijn voor op stage.

Moest mijn synth totally fucked up zijn qua look, zou ik em denk ik ook wel radicaal opbouwen tot iets totaal verschillends. (maar dan met minder kosten)

Ik vind hem eigenlijk wel koel ! Mooier dan die ouwe meuk design van de originele.
Als ik echt vies rijk zou zijn had ik hem meteen besteld :D

Alleen die voicechips idd, die had ie er wel bij mogen pimpen, en wat mods erbij misschien.

Nog even 1.21 Gigawatts op de flux capacitor zetten en je haalt er ook nog even al je gewilde vintagebakken nieuw uit de winkel mee op.

Nog even 1.21 Gigawatts op de flux capacitor zetten en je haalt er ook nog even al je gewilde vintagebakken nieuw uit de winkel mee op.

"When this bayby hits 88 miles per hour, you're gonna see some serious shit" :D

Attachments

• PICT0733.jpg
    PICT0733.jpg
    58 KB · Bekeken: 74
  • PICT0738.jpg
    PICT0738.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 80
  • PICT0736.jpg
    PICT0736.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 71
Back