Vovox Mogami Dilemma.

Catscan

Electronic sounddesigner
Ik heb een vraagje
Ik heb een Mogami breakout cable Sub DB-25 naar Jack balanced uit mijn Lynx Aurora naar me Presonus Centralstation.

Ik heb een nieuwe kabels nodig voor me centralstation naar me speakers.
Wat zal ik kopen Vovox of Mogami gold?

Zal het uit maken als ik een Vovox kabel neem van me Presonus naar me PSI monitor/Genelec subwoover. Of is het overkill en moet ik gewoon Mogami kabels kopen om dat ik toch al een Mogami breakout kabel hebt vanuit me Lynx?

Thanx
Bart

Bart, was je toevallig van plan je Central Station met de remote te gebruiken?
Naar ik begrepen heb, heeft dat nogal negatieve invloed op je signaalkwaliteit...

Nee, de remote controller. Het design gaat er geloof ik van uit dat het hele audioaignaal door het draadje naar de remote en terug wordt geleid.
De Central Station vind ik zelf wel dik in orde.

Je had natuurlijk ook meteen voor Weiss kunnen gaan... ;)

Die avocets zijn te gek! echt helemaal top. Zat trouwens je youtube filmpje van de studio te kijken. Gast, wat een vette spullen! toppie...

Beetje offtopic, maar ik zocht uit interesse even die merken/prijzen op... maakt het verschil in kwaliteit van zo'n dure kabel het verschil in prijs nou echt (meer dan) goed ? Tuurlijk geloof ik meteen dat de kwaliteit hoger ligt, maar het
verschil in prijs is echt zooo groot.
Of is het echt meer voor pro-studio's (met langere kabels/chains dan in de gemiddelde home-studio) om echt het ruis-niveau zo minimaal mogelijk te houden en zou voor mij (gear naar soundcraftM8 naar soundcard) het verschil te klein zijn om de prijs te rechtvaardigen ?
Ik gebruik nu gewoon kabels van Stagg, maar als het echt redelijk wat kwaliteitswinst zou opleveren als ik betere kabel van bv mijn mixer naar mijn soundcard doe om te recorden ga ik daar eens over denken.

Nice gear trouwens catscan in je filmpje !

Back