Hoe kan ik mijn SUB goed afstemmen op mijn MAIN SPEAKERS ?

De eerste twee Chunks zijn klaar en geplaatst, de andere twee ben ik nog aan het maken.
In een chunck gaan precies twee Rockwool platen van 10cm dikte. (120x60x10)
Na het plaatsen van de eerste twee is er een duidelijke verbetering in het laag te horen (en meten) :P

Hier een kleine impressie van het klusfestijn. :biertje:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Dacht bij de eerste foto dat je een konijnenhok aan t bouwen was. Ben beniewd of zo weinig oppervlakte en diepte uberhaupt een hoorbaar resultaat geeft!

Dacht bij de eerste foto dat je een konijnenhok aan t bouwen was. Ben beniewd of zo weinig oppervlakte en diepte uberhaupt een hoorbaar resultaat geeft!

De traps zijn 60x60x60 en er gaan twee hele platen Rockwool van 120x60x8 in.
Ik heb er dus 4 gebouwd.
Aangezien mijn vrouw gigantisch veel spul heeft dat ze persé wil bewaren op de zolder, moet ik een beetje een middenweg zoeken in de grootte van mijn traps. Dat krijg je met thuisstudio's.. :D

Maar ze maken enorm veel uit hoor !
Ik zal nog wel een nieuwe meting posten, kan je het zien.

De traps zijn 60x60x60 en er gaan twee hele platen Rockwool van 120x60x8 in.
Ik heb er dus 4 gebouwd.
Aangezien mijn vrouw gigantisch veel spul heeft dat ze persé wil bewaren op de zolder, moet ik een beetje een middenweg zoeken in de grootte van mijn traps. Dat krijg je met thuisstudio's.. :D

Maar ze maken enorm veel uit hoor !
Ik zal nog wel een nieuwe meting posten, kan je het zien.

Ben benieuwd! Altijd mooi om mensen met passie bezig te zien. Bij mij in de studio wilden ze voor laag optimalisatie een basstrapp bouwen van 1,5 mtr diep en 2 mtr breedt. vandaar dat t me zo klein leek! hahaha

Back