• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Staat in de weg: Octapad, Novation Nocturn, Boss GT3, UAD-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mole

ondergronds
Roland Octapad Pad8
Legendarische (ouwe knar) midi drumpad controller met acht pads en vier triggerinputs. Zwaar gebruikt en dat is goed te zien, maar alles doet t. Mag weg wegens overstap op spd-30.
vraagprijs €100,-

rolandoctapad.jpg

Novation Nocturn
Knoppenbak: 8 endless rotary's, 16 knoppies, kan een hoop aansturen met automap software.
3x gebruikt ofzo. Splintertjenieuw. Voor ik het weet zit ik het weer met de muis te doen. Mag weg voor €35,-
Nocturn.jpg

Roland/Boss GT-3 gitaareffect (floorboard)Maar ook lekker in te stellen voor de rhodes of synth. Veel gebruikt ook onstage, maar wel altijd goed voor gezorgd. Mooie van dit effect is dat je binnen 1 preset allerlei effecten aan en uit kunt zetten met de pedalen. Lekker compact en goeie effecten. Ook via midi voor Guitar rig te gebruiken (maar ik heb nu de rig kontrol en allemaal vintage pedaaltjes dus overbodig geworden).
vraagprijs €140,-
boss-gt-3.jpg

Mackie UAD-1
Een van de eerste UAD DSP kaarten die beschikbaar waren. Komt met de standaard plugins of misschien wel helemaal zonder plugins (moet m nog zien los te maken uit de bundel bij universal audio wegens overstap naar uad-2). Vraagprijs €100,-
mackie uad1.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back