Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als de pre's en AD DA gelijk of beter zijn dan een ff800 is de prijs al verantwoord.![]()

heeft er hier toevallig al iemand ervaring met de Apollo?
behoorlijk prijzig, vooral de quad. toch lijkt dit ding alles te hebben wat ik zoek, en volgens mensen op GS klinkt hij ook heel goed. hmmmmmm... GAS
Wat is nu de werkelijke latency waarop je logic bijv kan instellen met alle channels ingeschakeld binnen Logic. 32/64/128 samples buffer of redt je dat niet? Ik moet het zaakje nu met 256 samples doen met de Presonus Studiolive FW en 32x26IO binnen Logic. (ook toen ik er de Presonus Firestudio ook bij had gecascadeerd voor 52x36 IO) Anders staat er CPUs teveel te vreten in idle stand
Maar als de drivers goed zijn zou je zonder al te veel CPU overhead op 32 samples moeten kunnen draaien, vergelijkbaar zoals de betere PCIe interfaces moet technisch mogelijk zijn. Een Presonus firewire interface is samen met de meeste andere fw interfaces de slechtste low latency performer die je kunt bedenken, dus dat is echt geen vergelijkingsmateriaal IMO. In jou situatie zou ik zeker kijken of je die realtime UAD processing niet kunt laten vallen. Dan kun je gewoon de obvious way bewandelen; een PCI(e) madi of adat oplossing. Dan heb je gegarandeerd de beste low latency performance, voor minder geld ook.