groepsaankoop TR909 clone (9090)

pcbatterij

Ingeburgerd
Hey,

voor de tweede maal organiseer ik een groepsaankoop voor de onderdelen van de Trevor Page 9090, TR-909 clone.

De kit zal ongeveer hetzelfde zijn als de vorige, de volledige lijst zal ik op m'n website zetten.

ben je geïnteresseerd dan kan je je naam op de lijst zetten, de link vind je op: http://users.telenet.be/MB909/guestbook/guestbook.html

Met vriendelijke groeten,

Jef

Goed initiatief !
Ik heb zo'n 3 jaar geleden eens meegedaan aan een groupbuy via de 9090 group en case + fronpanel besteld.
Volgens mij zijn de onderdelen jammergenoeg niet compleet dus ik zal eens een inventarisatie maken.

Ik heb hem 2 weken geleden gemailed voor een order, kwam geen reactie op. Maar hij verkoopt de kits nog wel dus?

Wat zijn in het kort nog eens de kosten en wat ik dan krijg? En hoeveel soldeer-skills heb je nodig?

Oorspronkelijk geplaatst door bikkel
Wat zijn in het kort nog eens de kosten en wat ik dan krijg? En hoeveel soldeer-skills heb je nodig?
idem, lijkt me een leuk project

Hier het zelfde :) op een of andere manier werkt die quote plus niet helemaal .....
OVB: Is de kit compleet, soldeer skills en prijs natuurlijk

Interessant!
Zeker de MB909. :D

Kostenplaatje is wederom de doorslag!

interessant, maar als het kan ook met potmeters en front

Ik heb hem 2 weken geleden gemailed voor een order, kwam geen reactie op. Maar hij verkoopt de kits nog wel dus?

Hey,

Kan je me de mail nog eens sturen, het is mogelijk dat die thuis op mijn pc is aangekomen, maar ik ben momenteel op vakantie.

Jef

Hallo iedereen,

In de kit zitten:
alle componenten om de 9090 PCB's te stukken, hiervoor heb ik hoge kwaliteitsonderdelen gekozen (alle weerstanden zijn 1%, de condensatoren zijn 2,5, 5 en 10%, originele transistoren, originele opamps,...)
De 9090 PCB's en de pic's zijn ook in de prijs inbegrepen.
Bij de vorige groepsaankoop kon ik een aantal sets potmeters aan een gunstige prijs kopen, hopelijk lukt het deze keer ook.

Wat niet in de kit zit: de transformator, case, frontpanel, knoppen voor de potmeters.

De vorige keer kwam de prijs uit op 317 euro zonder potmeters. De potmeters waren 19 Euro.

Wat betreft de soldeerskils: Dit zou zeker niet je eerste project mogen zijn. Er zijn heel wat onderdelen te plaatsen.

Groeten,

Jef

hej pcb mischien ben ik wel niet aan het opletten hoor maar eeuh is het met sequencdr of zonder?
misschien wel een leuk projectie

Hey,

Kan je me de mail nog eens sturen, het is mogelijk dat die thuis op mijn pc is aangekomen, maar ik ben momenteel op vakantie.

Jef

Ik bedoelde dat ik Trevor Page gemailed had voor de kit.

Groeten,
Sander

hej pcb mischien ben ik wel niet aan het opletten hoor maar eeuh is het met sequencdr of zonder?
misschien wel een leuk projectie

Zonder .. maar wat wel leuk is, is dat je m gemakkelijk met een sequencer kan aansturen. Volgens mij heb ik m zelf eens aan de Roland TR-707 gehangen om toch nog een beetje in theme te blijven :halleluja

TR-707 zelf ook erg leuk en goedkoop dus zeker een aanrader om eens te proberen

Laatst gewijzigd:
Tja, daar zit ik dan met mijn twee linkerhanden en 0% kennis van elektronica........

Dan haak ik af. Zijn er ook mensen die deze kits voor je bouwen, zoals bij de x0xb0x?

Je kan ook bestellen en door iemand in elkaar laten zetten. Mocht ik er straks een hebben en die werkt goed, dan wil ik deze ook wel voor iemand anders in elkaar zetten.

Ik hou mij op zich ook aanbevolen, als de prijs redelijk is en aangezien ik helaas (nog) niet over voldoende soldeerskills bezit een aardig forumlid het leuk vindt om tegen een redelijke vergoeding hier een goed werkend 19" rack van te maken (heb wat foto's gezien en ziet er aardig complex uit dus eerst nog maar eens een paar kleine projectjes bouwen en wat meer elektronica ervaring opdoen)
Vindt het een mooi project en zou graag een unit willen hebben ter aanvulling.
:okdan:

Heb er hier nog eentje staan die is voor 80% gesoldeerd, moet alleen nog alle kabels en potmeres.. en dat is al 3 jaar zo.. :D

Ik heb nog eens zitten nadenken, en voor mij zit de magie van een 909 tegenwoordig net zo veel of meer in de sequencer dan in de geluiden, dus eigenlijk wil ik die er dan ook bij hebben. Maar dan wordt het best een dure grap, of niet?

Back