groepsaankoop TR909 clone (9090)

heb van die aparte plaat ook een fpd, maar moet nog eens kijken of ik het ook zo ga maken. Zelf boren of gaten trekken is iets minder nauwkeurig dan bv. via Schaeffer.

Weet iemand waar de Rean P670 Soft Touch knop nog word verkocht? Heb de laatste keer bij banzaimusic besteld, maar die heeft ze niet meer op de site staan. Ook conrad en newTone hebben ze niet. Conrad heeft wel vergelijkbare, maar die zijn spitser.

58-899_01.jpg

Ik kan wellicht ook een wat dikkere onderplaat voor je maken uit acrylaat...met alle gaten uitgelaserd ?!?
Enige nadeel is dat je wel wat ruimte verliest met dit ontwerp..
Enfin eerst maar eens starten met het front.

Ik heb voor de liefhebber nog knoppen te koop van een oude soundcraft en mackie mixer.. 50ct ut stuk. ?
Diverse kleuren , 6mm as met platte kant.. zie foto

mackie%20knop.jpg

Soundcraft%20knop.jpg

De eerste opzet van de tekening (overgetrokken en iets aangepast), ik kan hem nu in elke gewenste kleur, lettersoort, boorgaten etc. maken..
Een kanttekening voor het gebruikt met acrylaat als front 19inch met montage gaten...hier moet toch iets
van een metalen basis plaat komen. In een rack hangen kan niet aan acrylaat.!
Wel kan ik een overlay maken van deze schets (.6mm dik), welke je eenvoudig over je bestaande front heen plakt. Hoogwaardig en in kleur te verkrijgen...zie website.. Tevens kan ik een boormal leveren ?!?

OPZET%209090%20PANEL.jpg

Dat is idd ook een goed idee, heb nog een ander 19" project om af te maken, maar dat heb ik met waterslide decal gemaakt en dat is niet echt eenvoudig op een 19" frontplaat (ook nog 3 delen omdat het decal papier niet groter is).

Nu heb ik ook van dat eerder genoemde project ook een FPD, dus daar zou je ook een overlay van kunnen maken?

Eraser,

Super dat het pakket al is aangekomen,

veel succes met het bouwen.

Jef

ga er een ringkern trafo in zetten, maar iemand nog een simpele oplossing om te zorgen dat die bout niet uitsteekt aan de onderkant van het rack? Dacht zelf aan een soort verhoginkje waar de trafo in de behuizing weer op komt.
Code:
   |
 (===)
   |
-------
|     |

is de plaat dik genoeg om er een verzonken bout in te zetten ?, even met een verzink boor ....prrrttt
steekt je boutje niet meer uit !!

knap hoor dit project ...zeer cool

ik wil dr ook wel een

dat weet ik nog niet, nog geen case :P Verzonken bout is een optie.

Hallo,
ik ben al een eindje gevorderd in het project, voeding werkt en weerstanden, condensators en diodes zijn gesoldeerd. Ik heb juist nog een vraag over de potentiometers: moeten daar overal even lange draden aan en hoe lang moeten die ongeveer zijn? Ik heb de indruk dat die bijgeleverde kabel te weinig is om alles te connecteren?
Ik heb ook geen tang om die crimp terminals te plooien, iemand enig idee welke daarvoor geschikt is want ik vind op internet veel verschillende tangen terug maar ik weet niet juist welke tang voor deze terminals geschikt is. Of is er iemand in de buurt van Leuven met zo een tang?
Groetjes

Voor die terminals gebruik ik gewoon een puntbektang om de draden vast te klemmen onder de lipjes van de terminals

dat kan idd ook goed

Stel dat je alleen interesse hebt in de kick van de 9090, behoort dat ook tot de mogelijkheden? Ik heb iemand die het voor mij in elkaar wil zetten, maar die wil wel graag een voorbewerkte printplaat. Is het mogelijk om alleen die printplaat te bestellen waar de onderdelen voor de kick op komen? En het midi gedeelte ook dan...

Mijn ideale machine zou een 1 HE 19" bak zijn met alleen potmeters voor de kick.

Heb €351 betaald voor pcb's en alle componenten

electrodancer,

ik heb de prijzen op synthage.com site gezet.

De groepsaankoop voor mei word afgesloten op 7 mei

mvg

Jef

Back