Techno track : af maar wordt nog getest 8>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Krijg door alleen een lead een beetje 2unlimited "Ready for This" intro gevoel.
de effecten zitten ook nog niet helemaal lekker in de mix, liggen er nog een beetje bovenop
percussie is wel lekker
mist misschien nog wat laagjes?

zachter misschien en wat laag eruit? ik zou de fx sowieso samen met de kick compressen om ze minder "statisch" te laten klinken

samen met de kick compressen? een compressor over de effecten? Kick staat een compressor op en de effecten heb ik met een equalizer het hele laag eruit gefilterd. Ik snap niet wat je bedoeld.
Dat moeilijke gestoei met frequenties laat ik iig wel doen... daar heb ik geen ervaring mee

Nee.. maar ik zit wel bij een label =). Wordt nog gereleased.
Ik verdien er geen geld mee ofso .. ik mag blij zijn als de track 30x wordt gekocht :P Daar niet van, blijft gewoon een hobby.

Maar als je een hele track post op soundcloud heb je toch kans dat er een of andere mafkees de boel kopieerd en gaat gebruiken?
Of maak ik me druk om niets?

Ik zie het al helemaal voor me dat iemand het jat /aanpast en masterd en released :P Hoe ziek zou je er dan van zijn.... dan ben je toch zwaar de lul of niet? =)

A87 kijk je wel eens op soundcloud? of luister je wel eens naar de gemiddelde kwaliteit van de tracks hier?
Denk dat je in het kader van "vraag en aanbod" nou niet direct wat te vrezen hebt.

Ik kan al het geluid wat uit mijn speakers komt opnemen........disable maar een eind weg:)
De vraag is inderdaad of jouw track zo vet is dat iemand hem wilt jatten......en wat dan nog, klaag je ze toch aan...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back