Hover
-
Hij mag weg voor 650 EUR, meer is ook goed hoor
Het toestel is technisch 100 % in orde, heeft wat minimale gebruiksporen op de achterkant, zie ook de foto's.
De voorkant
De achterkant JP-8000
De flightcase
Uiteraard wordt het toestel vergezeld van z'n maatjes, de handleiding (engelstalig) en stroomkabel
. Natuurlijk mag je het instrument eerst nazien en uitproberen.
Tijdens de week kan het instrument enkel worden opgehaald in Amsterdam, vlakbij het World Trade Center, tijdens het weekend kan ik ook zelf voor de levering instaan (als het niet te ver is natuurlijk).
Zowel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (Amsterdam-Zuid-WTC en dan 30 seconden stappen en je bent er) alsook met de wagen). Levering in de regio Amsterdam kan eventueel ook wel.
Waarom doe ik hem weg?
Vind het klavier best tegenvallen, zo'n synth en dan geen aftertouch
, en ik kwam nogal vaak aan het maximaal aantal stemmen. 8 noten is niet veel als je weet dat Hover graag kamerbrede strings wil.
Het toestel is technisch 100 % in orde, heeft wat minimale gebruiksporen op de achterkant, zie ook de foto's.
De voorkant
De achterkant JP-8000
De flightcase
Uiteraard wordt het toestel vergezeld van z'n maatjes, de handleiding (engelstalig) en stroomkabel
. Natuurlijk mag je het instrument eerst nazien en uitproberen.Tijdens de week kan het instrument enkel worden opgehaald in Amsterdam, vlakbij het World Trade Center, tijdens het weekend kan ik ook zelf voor de levering instaan (als het niet te ver is natuurlijk).
Zowel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (Amsterdam-Zuid-WTC en dan 30 seconden stappen en je bent er) alsook met de wagen). Levering in de regio Amsterdam kan eventueel ook wel.
Waarom doe ik hem weg?
Vind het klavier best tegenvallen, zo'n synth en dan geen aftertouch
, en ik kwam nogal vaak aan het maximaal aantal stemmen. 8 noten is niet veel als je weet dat Hover graag kamerbrede strings wil.

, helaas voor de zonnekloppers, morgen wordt deze JP-8000 plechtig overhandigt aan BananaWorld