• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Roland] TR-909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Helaas moet ik afstand doen van mijn TR-909. Het is een prima exemplaar.. hoog serienummer (begint met 42..) alles werkt.. klinkt als een huis.

Voor 1250 Euro is ie de uwe.

Waarom, Waarom, Waarom?:confused:

Ik weet niet hoe diep die afgrond is... maar uh... kun je dan niet beter naar Cash Converters gaan?

Heb je i.i.g. nog de kans om tegen vergoeding die 909 terug te kopen.

?

?

Erm.. klinkt als uitzuigers.. wie of wat is het ?

http://www.cashconverters.nl

Zijn inderdaad handelaren... maar goed, ze geven je wel de kans om je spullen terug te kopen. Dus mocht de financiële afgrond van tijdelijke aard zijn, dan kun je de verkoop nog ongedaan maken en anders ben je die 909 gewoon kwijt.

Ik zou zeggen lees hun voorwaarden (geloof dat ze voor terugkoop iets van 10% vragen van hetgeen jij ervoor krijgt, maar dat weet ik niet precies) en kijk of het een oplossing voor je is.

Probeer alleen maar even met je mee te denken.

Origineel geplaatst door Mike-E
Ik weet niet hoe diep die afgrond is... maar uh... kun je dan niet beter naar Cash Converters gaan?

Heb je i.i.g. nog de kans om tegen vergoeding die 909 terug te kopen.

Daar staat je 909 dus tussen de stofzuigers en tafeltennis tafels!!!:confused:

En dan kom ik langs en ruil m'n playstation2 met drie spellen in voor "Dat creme-kleurige drum-orgel?!" :dubbel: :dubbel: :dubbel:

Niet doen!:smeris:

peace...

Onzin! Ze zijn verplicht om hem een aantal weken achter te houden en die periode kun je, uiteraard tegen betaling, nog verlengen. Anders zouden ze een doodnormale tweedehands shop zijn.

Ik dacht eraan omdat ik er pas een Syntecno zag staan... nou, die was niet goedkoop. Ze weten echt wel dat een 909 niet zomaar ee drumcomputer is.

Maar goed... misschien moet je eerst eens langs gaan en zelf beoordelen of het een oplossing voor je is.

Niet

Niet

Ik ga dat dus zeker niet doen... maar goed.. terug naar het onderwerp zelf.. wie oh wie wil er een.. erm.. 909.. hehe :)

waar woon je ?

en staat deze advertentie ook op marktplaats ? ( als dat het geval is heb ik een bod gedaan van 1000 euri )

Origineel geplaatst door Mike-E
http://www.cashconverters.nl

Zijn inderdaad handelaren... maar goed, ze geven je wel de kans om je spullen terug te kopen. Dus mocht de financiële afgrond van tijdelijke aard zijn, dan kun je de verkoop nog ongedaan maken en anders ben je die 909 gewoon kwijt.

Ik zou zeggen lees hun voorwaarden (geloof dat ze voor terugkoop iets van 10% vragen van hetgeen jij ervoor krijgt, maar dat weet ik niet precies) en kijk of het een oplossing voor je is.

Probeer alleen maar even met je mee te denken.

In Amerika heet zoiets PAWNSHOP.........

Cash Converters zuigt... zijn de GROOTSTE OPLICHTERS die er bestaan. Maken misbruik van mensen met geldnood, gewoon zoals oude ordinaire pandjesbaas. Koop vandaag iets voor 2000 euro, lever het de volgende dag bij Cash Converters in en je krijgt er MAXIMAAL 500 voor terug en dan heb je mazzel. Vervolgens gaat het voor 1500-1750 de winkel weer in.

NOOOOOIT intrappen.

Origineel geplaatst door ptol
Cash Converters zuigt... zijn de GROOTSTE OPLICHTERS die er bestaan. Maken misbruik van mensen met geldnood, gewoon zoals oude ordinaire pandjesbaas. Koop vandaag iets voor 2000 euro, lever het de volgende dag bij Cash Converters in en je krijgt er MAXIMAAL 500 voor terug en dan heb je mazzel. Vervolgens gaat het voor 1500-1750 de winkel weer in.

NOOOOOIT intrappen.

Tja.. oplichters? Je staat er toch zelf bij als je je spul verkoopt? Zegt meer over de persoon zelf dan over CC. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back