[track] Pjotr G - Revenge of the Original BadBoy

Pjotr G

funky lid
Yo mensen!

Ik heb een nieuwe track af, en in t kader van het motto "kleuren doet beuren", wederom van mijn stijl afgestapt (heb ik die?), met als gevolg deze Bigbeat track.

Roland MC-307 : Basgitaar, closed hihat, tomtoms, crash cymbal
Clavia Nord Rack 2 : 3 synth kanalen (pad, resonerend soundje, rustig achtergrond geluidje)
E-mu ESI4000 turbo : De rest; de drums, vocaltjes, hits, gitaarloops (zelf ingespeeld)

FX: 2x zoom RFX-1000, een voor galm, een voor delay

Geen loops, alles from scratch opgebouwd.

Ik heb dit keer geprobeerd wat meer met het stereobeeld te doen

http://home.planet.nl/~gomme000/Pjotr_G_-_Revenge_of_the_Original_BadBoy.mp3

Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden!

Groeten en enjoy, Pjotr

een fijne uitstap ! goed gedaan
leuk om eens iets anders te horen ook

go go go !

GVD !!!!!!!!!!!! dit is Fuckin lekker mate!!! Heerlijk gewoon.

hey pjotr,

- begint vaag. positief bedoeld. erg maf, = lekker! pads hebben leuke akkoorden
- closed hihatje erbij, misschien iets te luid
- vete bigbeat! man, whoo! :halleluja respect! trouwens die fill die begint vóór de grote beat, mag wat harder. en wat voller. cool!
- vocals zijn erg cool, vooral die go go go, maakt het swingend
- soort 303-tje is ook leuk gedaan. is het en 303-tje?

al met al, heerlijk deze track. erg origineel, en zeer prettig om naar te luisteren! ga zo door!

thankies

dat geluidje wat jij denk ik voor n 303 aanziet is Nord Rack 2. Dit is overigens niet met een 303 te doen, aangezien er een filter envelope opzit met een aanzwellende attack (waw)

Mooi stukkie vakwerk kerel!

Tommie H mag wel uitkijken. :)

yeah !!
is vette shit moat. leuk om eens wat anders van je te horen.
misschien nog wat gescratch met dat stemmetje? ik zeg maar
wat hoor :D . :dj:

greets isnieZot

Klinkt wel lekker !
Alleen jammer dat er zoveel bekende samples inzitten maar ja is ook wel een beetje de muziekstijl (jatten wat los en vast zit!)
Zou een mooie track zijn voor op Pinkpop ik zie je al staan :dj:

(DAT-je afspelend en wat Pioeuw Pioeuw ,Wobwob Wobwob,Ieeergghhh Ieeergghhh met je dan aangeschafte MS-20 makend :D:D:D)

:yamaha: :dubbel:

Ha! Dit is Cool!!

Alleen het begin, de eerste halve minuut, vind ik een beetje suf; Klinkt een beetje als een "LOADING" muziekje voordat je aan het (amiga)spelletje begint... Dat kan beter denk ik.

klinkt zeker lekker, maar het geheel klinkt iet wat dof , de strings en pads verdwijnen geheel in de breakbeats.

verder een heerlijk geheel , alleen de samples heb ik al 10.000 keer gehoord (shit had gewoon niet 10.000 keer naar die andere plaat moeten luisteren ;) )

Lekker plaatje Pjotr! Maar ik zou die 'original badboy' sample iets minder vaak gebruiken en anders dumpen. De track staat op zichzelf al goed, dus waarom die sample erbij?
De big beat drums klinken heel netjes geprogrammeerd. klasse.

geluidskwali: inderdaad mag het wel iets frisser klinken over het geheel.

Arv

Damn, helemaal TE GEK!!!!
Toen het nr begon had ik echt zoiets van 'wat is dit voor crap', maar dan kickt die beat er in en gaat het nummer helemaal los!!

Echt, maak meer van deze shit, maak er een cd van en verkoop hem aan mij!!

Vette heersch! :halleluja :halleluja

Back