grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
2 jaar geleden kon je er 2 dx7-tjes voor kopen.... die mooie oude tijd.
Ik word een oude zeur, zo op m'n verjaardag.,

Cheers

Mini vonkjes die je printplaat kan slopen. Komt eens in de 100.000 keer voor... maar dan vraag je je ook meteen af WTF er gebeurt is.

2 jaar geleden kon je er 2 dx7-tjes voor kopen.... die mooie oude tijd.
Ik word een oude zeur, zo op m'n verjaardag.,

Cheers

Zeur maar door hoor ouwe. Een DX7 blijft een prachtsynth onder die zware bruine facade. Ik heb er ook meteen weer eentje gekocht toen dat goedkoop kon. Ze blijven toch klankmatig een zeer nuttige rol hebben tussen de andere synths door.

Katoen laadt bijna niet statisch op in vergelijking met bv wol en is dus veel veiliger wat dat betreft.

precies, maar het gaat om de interactie.

dus het zal dan eerder gebeuren wanneer je het pci kaartje vasthoud, en dan een opgeladen bed vasthoud.

maar de kans daarop is bijzonder klein....

:koffie:

Misschien dat hij hem wil ruilen tegen mijn Monotron. Als hij daar ruimte voor heeft...

Is een vreemde zeker, die verdwaald is zeker...... kans is heel groot dat Google translate ook hier weer een beste vriend is (plus 1 dag actief) = tel uit je verlies

Prachtige specs bij deze:

http://link.marktplaats.nl/538468497

"Chop-Shop 2.0 - plakjes een stereo-lus in de individuele monsters met automatische pad opdracht
Patched Phrases - maakt meerdere spleten in lus monsters om een ​​goedetempo sync te waarborgen, zonder de toonhoogte te veranderen
Continu Sample Track - zorgt voor monsters spelen in perfect synchroon, ongeacht waar u begint met de beat in een lus"

Meerdere spleten in lus monsters maken, klinkt goed! :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back