grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
First level? Die moet een permaban krijgen, omdat ie toch t niveau heeft van iemand die net uit de permafrost gesmolten is.

Eigenlijk moeten we iedereen bannen... lekker rustig :D

Iedereen in de permafrost! Ik begin nu ook malle mailtjes te krijgen van islam democraten, de partij voor de vrijheid, speelgoeddeal en 1 of andere boerderij.

Er is dus iemand heel druk met het elke keer die sites bezoeken en mijn e-mailadres in te vullen. Hoe triest.
Dat je het bedenkt is al sneu, maar dat je dan, waarschijnlijk met een dikke rode bezwete kop, dat ook nog uit gaat voeren is wel een beetje mal.

On topic: een D50 te koop vragen voor 75 euro is ook wel een beetje mal.

Ja, nee, ok, maar ik maak de markt kapot, omdat ik 350 euro vroeg voor een jx8p :P

Koekenbakker :D

Iedereen in de permafrost! Ik begin nu ook malle mailtjes te krijgen van islam democraten, de partij voor de vrijheid, speelgoeddeal en 1 of andere boerderij.

Er is dus iemand heel druk met het elke keer die sites bezoeken en mijn e-mailadres in te vullen. Hoe triest.
Dat je het bedenkt is al sneu, maar dat je dan, waarschijnlijk met een dikke rode bezwete kop, dat ook nog uit gaat voeren is wel een beetje mal.

Heeej wat leuk, we hebben dezelfde stalker....
Ik wist wel dat het iemand van hier op het forum was, d'r zitten hier genoeg tjappies met een toetsenbord.

Hmmmmm brz, dat vermoeden had ik dus al.... nou ja, er zitten ook wel enige interessante dingen bij, zoals de boerderij.

Lekker laten gaan. Ik heb er vrij weinig last van...

In dat geval moeten we misschien wel voor detective spelen! Ik werd bij 1 leuk ding waar ik voor ben opgegeven aangesproken als zijnde 'edwin emanuel posse'.

Spannend dit! Ik vind dit eigenlijk vermakelijker dan dat ik er last van heb.

Haha, wie o wie zou dit toch gedaan hebben. Ik ga even nors voor me uitstaren, dat doen alle goede tetektifs net voordat ze het antwoord weten.

Lekker genant voor de dader in ieder geval...Tenzij de echte dader zodanig doortrapt is dat hij er een ander bij wil lappen.

Anderzijds vind ik het wel een eer dat jullie mailabo's krijgen van iemand die Britney Spears persoonlijk kent! ;)

Ik ben nu ook al aangemeld bij de GGZ, gekkenwerk :P

Ik had er vandaag ook weer een bats, leuk om te zien dat hij er echt werk van maakt....
Als je meeleest, je bent echt een trieste kneus....

Ik heb geen idee wie het precies is, maar op 1 of andere manier word ik van deze grote mate van sneuheid wel een beetje vrolijk. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back