grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ondanks mijn gelul blijft het een hoop geld.
Tsja, een jaar geleden had ik je waarschijnlijk voor malloot uitgemaakt en nu leg ik het er ook voor neer :)
Maar goed, ik heb er nu 3 en hoop dat ik daar de rest van m'n leven mee kan uitzingen ;)

Ja, ik weet nu een naam, maar geeeeen idee wie het precies is. Ik ben nu wel fijn lid van een bodybuildersforum, dus ik ben straks geestelijk en lichamelijk gezond.

Ik ga er niet vanuit dat de posse meneer digitaal onderlegd genoeg is om via een proxy dit soort grappen te flikken..
Maar vanochtend was het weer raak, bedankt voor de moeite wederom....

Als er zinnen met "ha" beginnen in de mails, weet je wie het is. :D Maar het kan inderdaad goed zijn dat edwin zelf er niks mee te maken heeft.

Ik ga er niet vanuit dat de posse meneer digitaal onderlegd genoeg is om via een proxy dit soort grappen te flikken..
Maar vanochtend was het weer raak, bedankt voor de moeite wederom....

Analogman of FirstLevel daarintegen zijn verloren ICT klanten. Dus denk dat je in die hoek moet zoeken.

Hmmmm.... ik hoop wel voor hem dat ie die roland d50 al heeft gescord voor 50 euro. (en dat ie dat crappy keyboardje al kwijt is voor 175 euro (ofzo)). Zo ben ik ook wel weer....

Als ik ff zo vrij en off-topic mag zijn hier.. Ik zie dat er een aantal leden last hebben van zieke spammails.. krijg gelukkig nooit die mails waar jullie over klagen :)
Heb wel ooit de mogelijkheid "E-mail van andere leden ontvangen" uit gezet... zie bij alle leden die ik heb zien klagen (Timar, Brz, Niclolas 2000, RSB) dat ie daar aan staat.
Zou daar niet ergens een lek kunnen zitten of zit er nu helemaal naast??

ik heb het ook aanstaan , maar nog niets ontvangen.
"selectief zieken" misschien, als reactie op activiteiten in dit topic of op marktplaats ??

Ik gok de optie van sunny. En aangezien ik een positief mens ben heb ik nog steeds het beeld voor me dat er iemand heel erg websites aan het bezoeken is en dan onze namen aan het invoeren is, al dan niet met de copy paste optie...

nou , zou liever met eigen naam erop hebben...
of gewoon standaard.

wel een goed idee, denk dat ik vanavond maar eens met de dremel aan de gang ga en m'n naam ga graveren in enkele synth's. zal voorzichtig beginnen met de oudste..

ach, t zal t ding niet meer waard maken in ieder geval :)

Ik koop een itune een nummer van jouw. ik zet er met sidechain een ander kick of bass onder en verkoop het onder mijn eigen naam/jouw naam. Ik zou vermoeden dat je mondhoeken dan behoorlijk naar beneden staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back