grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Perfect is dus in deze tijd waarschijnlijk dat er nog iets aan scheelt dus blijkbaar. :eureka:

Als echt alles in orde is is het gepaste woord misschien briljant :okdan: ?

gert in oostvoorne?
Forum lid VerGe-ten.

Perfect is dus in deze tijd waarschijnlijk dat er nog iets aan scheelt dus blijkbaar. :eureka:

Als echt alles in orde is is het gepaste woord misschien briljant :okdan: ?
Het is maar hoe je het bekijkt :eureka:
Maar deze vent verkoopt zeker geen ondeugdelijk spul :eureka:

Heb mijn TR-808 zo'n 10 jaar geleden verkocht aan een gek die er 2800 euro voor gaf, kocht voor een fractie van dat bedrag de toen best beschikbare kloon een Novation Drumstation (MKI) en die voldeed voor mij net zo goed en nog een TR-909 er gratis bij ;)

10 Jaar geleden voor 2800 euro
die man moet vast een poosje te lang in de elektrische stoel gezeten hebben 8).

:okdan: !

Huh niet "Leo"?

Maar is €1750 nog echt zo'n gek bedrag voor een 808? Niet als je het mij persoonlijk vraagt maar kijkt naar wat de gek er voor geeft dan?

Perfect met wat gebreken, dat is zoals een huis met de omschrijving "instapklaar mits enig werk". En dat zie je regelmatig staan. :)

Maar ik ga verder niet moeilijk doen, want ik heb duizend maal liever iemand die een iets te enthousiast woord gebruikt maar wél eerlijk de kleine manco's meldt, dan iemand die in alle talen zwijgt over de posi's en de nega's.

Huh niet van "Leo"?
Bij nader inzien denk ik dat je het gelijk aan jouw kant hebt :halleluja
Maar deze 2 heren (Leo en Gert) zijn beide behoorlijk actief op MP en hebben nagenoeg ook nog (bijna) dezelfde tuin set waarop ze hun waar op fotograferen :eureka:
Beetje verwarrend.
Trouwens met Leo's waar is ook niets mis mee, mooi en zeldzaam spul, helaas hoor ik niet (meer) tot de rijke klanten.

Laatst gewijzigd:
Leo en Gert zijn compleet verschillende mensen die op compleet verschillende plaatsen wonen. De suggestie van Barno getuigd van domheid, luiheid, lulligheid en/of kwaadaardigheid. Je zit hier niet in de zuipcaravan man, wijd eens uit.

Leo en Gert zijn compleet verschillende mensen die op compleet verschillende plaatsen wonen. De suggestie van Barno getuigd van domheid, luiheid, lulligheid en/of kwaadaardigheid. Je zit hier niet in de zuipcaravan man, wijd eens uit.
Nou nou vinnieq, denk dat ik door mijn verkeerde inschatting Barno op 't verkeerde been heb gezet, daar steekt dus niets achter :eureka:

AHAH we zijn bijna bij het punt dat de grappenmakers zelf het mik punt wordt. vooral doorgaan.

ehm wat?

dat leo en gert op verschillende plaatsen wonen was juist mijn suggestie. alleen leek 't mij niet gepast om daadwerkelijk de naam aan de plaats te koppelen en hoopte ik door de opmerking dat analogica iets verder keek en zelf ontdekte dat de verkoper op marktplaats niet gert was.
als gert of leo zelf had gewild dat hun naam aan deze pagine werd gekoppeld had een van detwee toch wel gereageerd? misschien willen ze dat helemaal niet.

'k snap niet helemaal waar jouw reactie nu weer vandaan komt...

Perfect betekent dat er gele en rode knopjes op zitten. (en een start en stop knop)

dit 'grappenmaker' topic is ongepast op dit forum..

mensen worden beledigd oa enkel omdat hun vraagprijs 'te hoog' is.

Zei hij, die de site van zanger Rinus in z'n handtekening heeft staan.

Zei hij, die de site van zanger Rinus in z'n handtekening heeft staan.

en dat de moderators ook mogen beledigen is wel heel straf.

erg, ik steun die kerel,daarom staat die in mijn handtekening :(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back