grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dit 'grappenmaker' topic is ongepast op dit forum..

mensen worden beledigd oa enkel omdat hun vraagprijs 'te hoog' is.

Inderdaad en er valt ook nog wel meer voor te zeggen ook, bijvoorbeeld, wat een kleuters, ik noem maar even iets.

Ik belledig je niet, ik maak 'n grapje. Misschien is het je niet opgevallen, maar het topic is gestart door 'n moderator :-)

Enkel omdat hun vraagprijs 'te hoog' is.

Men mag toch vragen wat men wil maar of je het er ook daadwerkelijk voor krijgt is een heel ander verhaal.
Maar bespeur ik hier iets van afgunst, er zijn namelijk genoeg mensen die iets graag willen hebben maar niet genoeg financiële middelen tot hun beschikking hebben om 't te kunnen kopen en daarom dan maar een ander afkraken omdat diegene er in hun ogen veel te veel voor vraagt zodat het voor hun onbereikbaar blijft :eureka:
Dat is idd kinderachtig.

Daar is ook iets mis mee.....

Meen je dat nou, goh dat wist ik nog nie, het is hem anders niet aan te zien :engel:

Laatst gewijzigd:
Àls je ooit 700 gulden hebt betaald voor een 808 is €2700 wel belachelijk veel niet?

Àls je ooit 700 gulden hebt betaald voor een 808 is €2700 wel belachelijk veel niet?
Daar bedoel (700 euro) je zeker mee toen hij nieuw werd aangeboden.
Maar dan zou je 3500 euro die tegenwoordig voor een MiniMoog word betaald ook belachelijk veel moeten vinden, want wat was de nieuwwaarde van een MiniMoog in de jaren 70 dan?
Zeker geen 8000 gulden.
En zo zijn er nog wel meerdere voorbeelden niet waar :eureka:

Laatst gewijzigd:
Mijn ouders hebben hun huis destijds voor iets van 10.000,- gulden gekocht........
Wanneer komt daar een topic over ?

Mijn ouders hebben hun huis destijds voor iets van 10.000,- gulden gekocht........
Wanneer komt daar een topic over ?

Nou, niet hier. Want dit is 'n synthforum waar men dus mag praten over synths en alles wat daar omheen hangt. Overigens was het niet de intentie van de topicstarter om 'n prijzenoorlog te beginnen. Merendeel gaat ook over rare keyboards die als synth worden verkocht, van die dingen.

ja ja de overgang naar de euro heeft ons allen veel verbetering gebracht :okdan:

ja dat is zo fijn aan die goed functionerende nederlandse democratie : de meerderheid van de bevolking was tegen en toch ging het door zoals zo vaak...
regering : :okdan:

Tientje wiet toen is net zo veel als tientje wiet nu toch?

yep, als je het pasje erbij even vergeet voor het gemak...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back