grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik hou liever mijn gedachten er voor 100% bij en met alcohol en drug gaat dat helaas niet :eureka:
En beloond wordt ik alleen door mijn baas, in geld wel te verstaan.
Ben zelfs niet verslaaft aan mijn hobby's (synths/motor/modelbouw), als het moed of (financieel) noodzakelijk is doe ik daar zonder moeite afstand van.

Dus iedereen hangt aan de coke, XTC etc. ?

Iedereen behalve mij dan toch.

Anders lezen jullie jezelf eens een keer in over de werking van de hersens en dan kan je daarna hopelijk iets gefundeerder uit de hoek komen..........want nu is het zo slap als een chemische castratie:walker:

@Demian, ondanks dat ik zwaar nuchter ben ;) is er iets misgegaan bij het quoten van jouw bericht, ik heb per ongeluk het bovenste stuk van je bericht verwijderd, waarvoor excuses :o:

Ik wilde zeggen dat VCO zijn mond aan het spoelen is met zeep :D

Geen probleem, kan gebeuren.. :W

wel handig te weten dat de bobs ook al geregeld zijn voor de volgende synthforumdag...

En ik blow niet eens. Het was slechts een middel om aan te geven hoe de prijzen gestegen zijn.. Maar goed. M'n bakkes smaakt naar zeep, Hill en Ro hebben er naderhand een fles Dreft in leeg gemolken..

Sorrie Wiseguy, het was niet beledigend bedoelt. Nou weer over naar de grappenmakers!

Euh ja, nee, precies. Terug naar de grappenmakers... ehhh...... liggen 2 borden soep in bed, zegt dat ene bord soep tegen het andere bord soep: maggi erin?

lopen 2 spelden over het rode plein in moskou, zegt de een :"pas op daar heb je een veiligheidsspeld"

Lopen een muis en een olifant over een brug ( ze gaan een synth kopen om het maar even ontopic te houden )

Zegt de muis, wat stampen we he..

Komt een geraamte bij een dame van lichte zeden....

"Kunt u ook mergpijpen? :D

Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?

Een Koelkast kreunt niet als je er vlees in stopt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back