Hij begint al fout, merk : Kawai
En dan de volgende citaten:
Zeggen dat ik dit instrument met pijn in mijn hart wegdoe is een grof understatement. Ik lig er al nachten wakker van. Heb mijn vakantie geannuleerd en al mijn lp's omgesmolten tot diskettes. De Nord Lead 1 is niet alleen mijn eerste synthesizer, maar ook mijn enige.
Wat een ziele poot zeg
Hij is in de watten gelegd (die worden meegeleverd), en is dag en nacht in mijn keldertje afgedekt gebruikt (je weet tenslotte maar nooit).
Mijn vriendin is ook in de watten gelegd en afgedekt met een plexiglazen kap misbruikt in de kelder
Er zit een extra groot formaat expansie bord in. Vond ik leuk en uniek. (Ik ben gek op uniek.) Daardoor is hij nu nog maar 2 stemmig. Maar wanneer je ook nog een orgel hebt kun je daar de ontbrekende noten op aanslaan. En anders kunnen vrienden misschien meespelen.
Ik kan fluiten op 1 vinger
Deze synthesizer was de eerste Nord Lead 1, en het is ook altijd de enige gebleven. Ik houd van deze synthesizer. Alles, maar dan ook alles kun je ermee doen. Ik heb'm omgekeerd en liggend, op een aantal van de beste kussens die er te koop zijn, zelfs als strijplank gebruikt.
Geloof het of niet maar elke knop heeft een funktie!
Die van mijn vriendin ook
Volgens mij is dit iemand van het forum, om zo de rubriek grappenmakers in stand te houden