grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,henk en ingrid, henk en ingrid, henk en ingrid,:mega:

ow ja, en daar hoef je jezelf idd. niet druk om te maken..

Mijn god of moet ik allah zeggen ? wederom zo'n PVDA coryfee, kun je je politieke geaardheid niet gewoon voor jezelf houden ?

Het was een grapje...

lache..
534943_3793437483486_1503633080_3304476_25194429_n11.jpg

Iemand deze nog gezien?? Iets te off-topic ook.. en ook niemand van hier gok ik :D
Dat zijn ze!! :dubbel::dubbel:

Is er iemand die net als ik , op marktplaats het zo ergerlijk vind dat er bij midi -apparatuur van die midi-setjes aangeboden worden. Of bij synthesizers tuners omdat ze ergens het woord synthesizer gelezen hebben en het dan als sintersijzer opschrijven ?
Ze missen voornamelijk de doelgroep maar kan daar zelf altijd wel om lachen :D .. houdt ons dan weer van de straat toch??
http://link.marktplaats.nl/566963024
http://link.marktplaats.nl/564954001

Laatst gewijzigd:
Iemand iets gunnen lijkt sowieso vaak erg moeilijk/QUOTE]

Ik gun een ieder alle geluk, gezondheid en vooral wijsheid :halleluja
Jaloezie komt in mijn woordenboek niet voor en waarom ook :eureka:
Leven en laten leven :engel:

Nu is het meestal zo omdat ze het zich niet meer kunnen permiteren door de enorme prijsstijgingen

En dat moet dan een gegronde reden zijn om een ander af te kraken, gewoon weg zielig :?
De mensen die een ander te duur vinden en daar continue over klagen doen als ze zelf een dergelijke synth in hun hebben en willen verkopen hem zeker niet voor een vrienden prijs weg, gewoonweg achterbaks,

Ik stem overigens op de Partij voor de Armen, omdat ik daar ook bij hoor =(

Goeiekoop!

Dat bedoel ik nou, laat die verkoper toch in de waan.
Over een half jaar wordt dat (on)ding nogmaals aangeboden en is dan misschien wel gratis af te halen.
In dat geval wil ik hem ook niet :Z

Wat jij wil maar een B3 is wel iets meer waard dan die 2K, heb er nooit een van dichtbij gezien dus kan niet zien of het idd een B3 is, maar het lijkt er wel op....

Captain Obvious meldt er toch maar even bij dat die Hammond B3 met Leslie een regelmatig aangeboden scam is. Dus vooral op ingaan en The Package met een Escrow Service laten opsturen nadat je via een Money Transfer Service het geld vooruit betaald hebt.

Ik heb het eerder al nagevraagd (deze scam staat al lang online) en deze Hammond B3 heeft de optionele trekhaak, dubbele Webers en verlagingskit. Bevestigd door de verkoper.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back