sorry hoor. dit slaat echt helemaal nergens op. wat een onzin zeg.
is het nou echt zo vreemd dat als mensen 150 euro bieden,
je probeert om er iets meer voor te krijgen ???
dat doet toch iedereen of niet soms ?
Nee dat doet niet iedereen. Heb ik je al eerder gezegd...
ik vindt 193 euro niet teveel. dat had ik al duidelijk gemaakt.
jij (en velen hier) vinden dat belachelijk veel. prima. als ik er 10 euro op had gezet,
dan was het waarschijnlijk nog belachelijk duur geweest voor de heren hier. toch ?
Maar je beseft niet dat wij een afspiegeling zijn van jouw afzet markt, dus dat jouw prijs niet marktconform is?
alles en iedereen wordt hier maar lukraak afgekraakt en afgezeken.
maakt niet uit wat iemand verkoopt, of wat iemand ook vraagt.
Nu niet de zielige Sjaak gaan spelen en onzin uit gaan kramen. Wat je nu roept kan je niet onderbouwen, maar dat gebeurt al de hele tijd in jouw reply's.
het is altijd leuk om die belachelijk te maken. er velen doen er aan mee.
het begint een beetje op een kliekje te lijken die de rest van de wereld
belachelijk maken, en flink lachen om hun eigen grapjes.
ik heb er geen 20 euro voor betaald. een stuk meer. maar jij weet dat blijkbaar beter dan ikzelf.
blij dat jij geen rechter bent zeg. het gaat je trouwens niets aan hoeveel.
al had ik hem gratis bij een pak brood gehad. dat is mijn zaak.
Ik kan denken wat ik wil, maar dat maakt het nog geen feit en dat beweer ik ook niet. In 2009 kon je er hier nog eentje voor 45 euro kopen, scheelt 5 euro met mijn prijs. Wellicht tijd dat je inziet dat er hier anders tegen jouw prijsvorming wordt aangekeken.
je weet nu al dat als je in onze winkel iets koopt, je teveel betaald ?
Ja dat weet ik, want jij zegt het.....of bedoelde je dat ook niet zo?
nou, dan zou ik voortaan maar lekker thuisblijven achter je computer,
want elke winkel koopt spullen in, en verkoopt ze voor een stuk meer.
daar draait de halve wereld op. wen er maar aan. wat een onzin zeg.
of koopt jouw favoriete winkel spullen voor 10 euro, en verkoopt ze voor 12 euro ???
Wat heeft dit er nu mee te maken, je bent in je eigen gedachtes zo zielig en aangevallen.
Iedereen weet hoe economie werkt, dus dat riedeltje mag je van mij wel voor je houden, na twee keer hetzelfde te lezen ben ik er wel klaar mee....om mij heen zitten genoeg creatieve bedrijven en die pakken het niet aan zoals jij, maar zoals je al zei gaat het om de helft van de wereld...
als je die pt-280 zelf goedkoop wilt kopen, dan spring je op het vliegtuig naar japan,
en ga je 8 jaar lang rommelmarkten en 2e hands shops door het hele land afstruinen.
dan ben je vast een stuk goedkoper uit dan 193 euro.
Ik hoef geen duur kinderspeelgoed in mijn studio, bedankt voor de aanbieding.
ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar ik krijg steeds meer prive mails van
mensen die het gezeik hier ook spuugzat zijn. dus ik ben blijkbaar niet de enige.
ik ga ieder geval alleen nog op normale reacties reageren.
Relaxed, fijn dat je kracht vind in de berichten van anderen, maar niet uit mensen die constructief met je willen praten over zaken.
heerlijk topic dit,
waar je achter je computer lekker iedereen kan afkraken en boordelen en veroordelen
bedankt voor de fijne dag. het was heerlijk zonnig weer hier
Tot nu toe ben jij de enige die ongefundeerd de menig van mensen beoordeelt en veroordeelt, mij maakt het niet zoveel uit ik reageer wel....
simon