• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Sonic Six project en ARP slider caps Odyssey Axxe Solus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
had deze gekocht om me er eens helemaal in te verdiepen en m helemaal op te (laten) knappen, maar het ontbreekt me gewoon aan de tijd. ik ben met goed weer nog begonnen aan het verwijderen van tape en taperesten van de koffer. dat is bijna klaar, maar verder wordt het niks. gewoon geen tijd.

het is een zwaar gemodificeerde sonic six. de vorige eigenaar had m gekregen voor zijn high school graduation en heeft er enthousiast aan gerommeld. er is een soort logboek/handleiding bij van alle modificaties. en nog wat folderwerk.

ik heb geen idee hoe alles zou moeten functioneren, soms denk ik dat ie niks doet, maar dan is er weer 1 van de vele knoppen die anders gedraaid moet worden. het filter gaat veel verder dan normaal, er zit een soort van sequence modulatie op, extra oktaafschakelingen, aanvullende tuning mogelijkheden en extra routings, outputs voor vco's en nog veel meer.
alles bij elkaar zo'n 80 extra potmeters, switches en in/outputs!

de meeste knoppen zijn erbij, maar niet de slider caps en switch caps.
het originele frontpaneel is er ook nog bij, in nette staat. het enige dat (ogenschijnlijk!) ontbreekt, is de interne speaker.

ik heb er €800 voor betaald + €175 inklaringskosten/btw.

als ik er €875 voor terug krijg, vind ik het best.

volgens mij echt een geweldig leuk project, maar alleen als je zelf handig bent, of een vriend hebt met de skills, die zoiets voor je aan wil pakken. of je hem nou terug wil brengen, zo ver mogelijk, naar origineel, of alle mods wil benutten/afmaken, er zit gewoon veel werk in.

wordt uitdrukkelijk AS-IS verkocht ;)

meer foto's en de mening van enkele kenners vind je hier:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=145712&highlight=dik+gemodde

Attachments

• DSC04389.jpg
    DSC04389.jpg
    94,9 KB · Bekeken: 152
  • DSC04390.jpg
    DSC04390.jpg
    60,3 KB · Bekeken: 115
  • DSC04391.jpg
    DSC04391.jpg
    111,7 KB · Bekeken: 119
Last edited by a moderator:
ARP slider caps Odyssey Axxe Solus

ARP slider caps Odyssey Axxe Solus

volgens mij originele, allemaal met een wit streepje.

het zijn dus niet die dopjes, maar de echte slider caps die op latere modellen zaten.

allemaal in prima staat, niet gebarsten of zo.

doen op ebay $10 - $15 per stuk!

ik heb er 18. gaan samen voor €100 inclusief aangetekend verzenden (ophalen kan ook.)

als je er maar 1 of een paar nodig hebt, kan je ook PB-en. dan zien we wel.

ok bedankt,

er komt nog een kleine oktaaf korg toetsen bij, ik dacht geschikt voor monopoly en zo, maar dat is misschien op het plaatje te zien. het gaat om 7 witte toetsen en 3 zwarte, op zich kan je zo een hele oktaaf aan (de zwarte zijn allemaal hetzelfde hè)
deA toets heeft wat kleine putjes, de rest is netjes (de A ook wel eigenlijk)..

op ebay en dergelijke voor €15 per stuk, bij mij alle 10 voor €100 inclusief aangetekend verzenden (en de veertjes..)

op het plaatje ook nog even de slider cap en de toetsen

er zijn nog 8 van de 18 slider caps beschikbaar, voor €50 inclusief aangetekende verzending

Attachments

• DSC05369.jpg
    DSC05369.jpg
    85,9 KB · Bekeken: 138
  • DSC05370.jpg
    DSC05370.jpg
    81,1 KB · Bekeken: 120
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back