G
Guest
Guest
had deze gekocht om me er eens helemaal in te verdiepen en m helemaal op te (laten) knappen, maar het ontbreekt me gewoon aan de tijd. ik ben met goed weer nog begonnen aan het verwijderen van tape en taperesten van de koffer. dat is bijna klaar, maar verder wordt het niks. gewoon geen tijd.
het is een zwaar gemodificeerde sonic six. de vorige eigenaar had m gekregen voor zijn high school graduation en heeft er enthousiast aan gerommeld. er is een soort logboek/handleiding bij van alle modificaties. en nog wat folderwerk.
ik heb geen idee hoe alles zou moeten functioneren, soms denk ik dat ie niks doet, maar dan is er weer 1 van de vele knoppen die anders gedraaid moet worden. het filter gaat veel verder dan normaal, er zit een soort van sequence modulatie op, extra oktaafschakelingen, aanvullende tuning mogelijkheden en extra routings, outputs voor vco's en nog veel meer.
alles bij elkaar zo'n 80 extra potmeters, switches en in/outputs!
de meeste knoppen zijn erbij, maar niet de slider caps en switch caps.
het originele frontpaneel is er ook nog bij, in nette staat. het enige dat (ogenschijnlijk!) ontbreekt, is de interne speaker.
ik heb er €800 voor betaald + €175 inklaringskosten/btw.
als ik er €875 voor terug krijg, vind ik het best.
volgens mij echt een geweldig leuk project, maar alleen als je zelf handig bent, of een vriend hebt met de skills, die zoiets voor je aan wil pakken. of je hem nou terug wil brengen, zo ver mogelijk, naar origineel, of alle mods wil benutten/afmaken, er zit gewoon veel werk in.
wordt uitdrukkelijk AS-IS verkocht
meer foto's en de mening van enkele kenners vind je hier:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=145712&highlight=dik+gemodde
het is een zwaar gemodificeerde sonic six. de vorige eigenaar had m gekregen voor zijn high school graduation en heeft er enthousiast aan gerommeld. er is een soort logboek/handleiding bij van alle modificaties. en nog wat folderwerk.
ik heb geen idee hoe alles zou moeten functioneren, soms denk ik dat ie niks doet, maar dan is er weer 1 van de vele knoppen die anders gedraaid moet worden. het filter gaat veel verder dan normaal, er zit een soort van sequence modulatie op, extra oktaafschakelingen, aanvullende tuning mogelijkheden en extra routings, outputs voor vco's en nog veel meer.
alles bij elkaar zo'n 80 extra potmeters, switches en in/outputs!
de meeste knoppen zijn erbij, maar niet de slider caps en switch caps.
het originele frontpaneel is er ook nog bij, in nette staat. het enige dat (ogenschijnlijk!) ontbreekt, is de interne speaker.
ik heb er €800 voor betaald + €175 inklaringskosten/btw.
als ik er €875 voor terug krijg, vind ik het best.
volgens mij echt een geweldig leuk project, maar alleen als je zelf handig bent, of een vriend hebt met de skills, die zoiets voor je aan wil pakken. of je hem nou terug wil brengen, zo ver mogelijk, naar origineel, of alle mods wil benutten/afmaken, er zit gewoon veel werk in.
wordt uitdrukkelijk AS-IS verkocht

meer foto's en de mening van enkele kenners vind je hier:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=145712&highlight=dik+gemodde
Attachments
Last edited by a moderator: