OSCar op Ebay.de

nee natuurlijk niet, dat weet je zelf ook wel

oscillators
filter
envelopes

mini heeft gewoon maxi power

lijk mij ook discreet tegen een digitale synth want dat ist ..
met analoog filter
kheb wel erg mooie youtubes gehoord vd oscar ..was togh eerst 1250 a1400 eu 2000 is dus trend nu ;-[ hmm
:engel:

OSCar lijkt nu boven de 2000 uit te komen, 2000 is met nog een week te gaan. Gewone Wasps 8- 900 eu denk ik, Wasp Deluxe echter... dat is een ander verhaal :)

oscar was, toen ik voor m'n mini ging, 200 euro duurder tweedehands.
waarschijnlijk omdat ie zeldzamer was/ is

Goed, ik ben geen ook drummer.
Maar geloof me, als mij iemand iets verkoopt en er duidelijk bij zegt dat hij 100% functioneel is en dat blijkt achteraf toch niet geheel het geval te zijn, begin ik wel te roffelen.

....

Ik heb overigens een Oscar in perfecte staat, net geserviced door techneut...for sale

Goed, ik ben geen ook drummer.
Maar geloof me, als mij iemand iets verkoopt en er duidelijk bij zegt dat hij 100% functioneel is en dat blijkt achteraf toch niet geheel het geval te zijn, begin ik wel te roffelen.

Groot gelijk. :mega:

Oh jee, je hebt toch geen btw-nummer mag ik hopen Ralph? Dat hij nog niet op de marktplaats pronkt?

OSCar is een brute synth, maar ik prefereer toch eigenlijk een Wasp qua sound en filters. Neemt niet weg dat ik nog wel een keer een OSCar zou willen bezitten..:D

Ik heb een Wasp, dat is idd een smerige aap....momenteel hangt ie aan een Ibanez Time Machine analoge delay..

Het is en blijft wel een beetje een brak ding die Wasp...das wel jammer..

dat gevoel had ik ook altijd met lastig toetscontact of zo maa rik heb er nu 1 die geen kraak geeft en prima speelt.
niks braks aan. erg licht, dat wel. in 1 zijkant van een oscar zit net zo veel plastic als in 50 wasp's denk ik.

rubber of kunststof? (dat wilde ik eigenlijk schrijven, maar ik had er geen zin in.)

Back