OSCar op Ebay.de

Beetje vreemd dat de verkoper absoluut niet wil dat de synth opgehaald wordt.
Ik zou het niet vertrouwen...

ben je gek, als je zijn feedback kijkt, zit het wel goed.

alhoewel, vorige veilingen liet ie de spullen wel gewoon afhalen.

misschien is ie bang dat analogica er om komt ;)

voorzichtigheid is altijd handig
ook geen paypal
en dan is dit wel z'n grootste stuk van het laatste jaar, uberhaupt.
en ook nog niet eens jaren he...
tja , als bellen ook al niet kan, het wordt wel een beetje gokken dan he.

is het wel wat zo'n oscar.
of is het een beetje tamme synth ?
(begreep dat de mini hem wel eruit blies. )

Het lijkt trouwens wel alsof ie de synth in de sneeuw heeft liggen :D

eBay Duitsland en PayPal is eerder uitzondering dan regel. Alles wat ik er heb gekocht was ook altijd Überweisung.

Misschien is ie bang dat analogica er om komt ;)
Daar hoef hij niet bang voor te zijn, ik heb geen behoefde aan 2 OSCars :eureka:
Maar als ik er geen had gehad was ik er zeer zeker persoonlijk heen gereden en had de OSCar aan een degelijke test onderworpen, het is nog niemand gelukt om mij iets ondeugdelijks te verkopen.
Mocht ik er naderhand toch achter komen dat iets niet 100% werkt heeft hij een heeeeeeeeeeeel groot probleem, dan rijd ik dat stuk nog een keer om verhaal te halen :duivels:
Trouwens als hij zo mooi is als beschreven en alles werkt is hij niet eens duur.
Zou zeggen, gelijk kopen.

Daar hoef hij niet bang voor te zijn, ik heb geen behoefde aan 2 OSCars :eureka:
Maar als ik er geen had gehad was ik er zeer zeker persoonlijk heen gereden en had de OSCar aan een degelijke test onderworpen, het is nog niemand gelukt om mij iets ondeugdelijks te verkopen.
Mocht ik er naderhand toch achter komen dat iets niet 100% werkt heeft hij een heeeeeeeeeeeel groot probleem, dan rijd ik dat stuk nog een keer om verhaal te halen :duivels:
Trouwens als hij zo mooi is als beschreven en alles werkt is hij niet eens duur.

wat een hoop tromgeroffel..

maar klopt dat nou van die moog???

nee natuurlijk niet, dat weet je zelf ook wel

oscillators
filter
envelopes

mini heeft gewoon maxi power

( zat een beetje te stangen hoor, ben best benieuwd naar die oscar van analogica eerlijk gezegd :P)

Nog 8 dagen te gaan en nu al 2000 EUR! Dat belooft nog wat ;)

OSCar is een brute synth, maar ik prefereer toch eigenlijk een Wasp qua sound en filters. Neemt niet weg dat ik nog wel een keer een OSCar zou willen bezitten..:D

OSCar is een brute synth, maar ik prefereer toch eigenlijk een Wasp qua sound en filters. Neemt niet weg dat ik nog wel een keer een OSCar zou willen bezitten..:D

De Wasp heb ik laatst aan me arsenaal toegevoegd.....echt moddervet geluid, leuke modulatie ben echt totally :luv: met me Wasp....en wat betreft die OSCar +1 ;)

Dat zijn opmerkingen waar ik wat aan heb. M'n Wasp Deluxe blijft, had nog zitten twijfelen over een ruil met een OSCar maar nee nee en nogmaals nee. De Wasp is toch wel de top uit die hoek :)

De osc-mixer en audio in maken die Deluxe helemaal onmisbaar. En echte toetsen! Feest!

Audio-in op een Deluxe is echt een verrijking lijkt me. De filters van een Wasp zijn met geen enkele andere synth te vergelijken. De OSCar komt daar dichtbij in de buurt, maar het Wasp-filter blijft rauwer, ranziger en vetter!

Prijzen van de OSCar zijn helaas wel omhoog gegaan merk ik, maar dat zal een kwestie van goed zoeken zijn..;)

De gewone Wasp heeft ook geen osc-mixer toch? Daar ben ik ook best tevreden over. De speakers zijn trouwens ook een stuk beter, heerlijk om mn kat mee in de gordijnen te jagen :)

OSCar lijkt een stuk populairder dan de Wasp, denk toch echt dat het uiterlijk daar flink in meespeelt.

Nee klopt inderdaad. OSC-mixer zit niet op een gewone Wasp.

De OSCar zit er inderdaad ook gewoon lekker freaky uit. Misschien omdat Jarre er ook mee heeft opgetreden dat ie wat populairder is. En de bouwkwaliteit van een OSCar is wat beter dan die van een originele Wasp.

Maar een Deluxe is een mooie synth. Echte toetsen zijn ook wel aangenaam lijkt me (dat bespaart je weer de tussenkomst van een Kenton box en een masterklavier..)

Hoe kun je dat nou zeggen? De eindprijs is nog helemaal niet bekend. Hij staat nu al op €2000 en de veiling duurt nog meer dan een week. Die kan wel eens op €4000 eindigen ofzo.

Back