All night Long

wow, wat krijg ik hier een lekker gevoel bij!
Coole ouwe electro zoals je die niet vaak meer hoort is mijn mening. En verdomme, wat hoor je goed dat je echte analoge drumbakjes hebt gebruikt.. :D

Arv

Nee joh, dit is geen electro. Ik zou het eerder in de hoek van ouwe chigago house zoeken.

Bedankt voor het luisteren. :okdan:

Inderdaad een lekkere track. Beetje Chicago met een snufje Detroit... Is weer 's wat anders. Ik vroeg me af, die string, is dat je Juno? Klinkt als een JX... Mooi, mooi. Ik moet zeggen dat het je de laatste tijd prima lukt om die autentieke sound te pakken te krijgen. Hier lust ik er wel meer van.

Origineel geplaatst door sander
Nee joh, dit is geen electro. Ik zou het eerder in de hoek van ouwe chigago house zoeken.

Bedankt voor het luisteren. :okdan:

geef het beest een naampje..

Hey das wel grappig, toen ik daarstraks het nummer voor het eerst hoorde dacht ik, hmmm die Bas moet een Juno zijn, hoewel ik helemaal geen juno heb.

Ik hoop dat je die Korg ER voor goed in de kast hebt gestoken ;) , (die stoorde me echt in je eerste release)

Origineel geplaatst door Toon
Ik hoop dat je die Korg ER voor goed in de kast hebt gestoken ;) , (die stoorde me echt in je eerste release)

Nee, das best een leuke bak en die zal ik nog wel eens gebruiken. Sterker nog op 1 van de volgende releases staat volgens mij een track met ook ER-1 geluidjes.

Het betere werk Sander! :okdan:

Misschien (lijkt het) simpel, maar die bassline grooved gewoon. Zo'n nummer is perfect om te loopen zonder saai te worden, ik had niet door dat ie al voor de 2e keer aan het spelen was! echt goed. :dj:

Klink lekker man! alleen blijft het nr een beetje 4 minuut lang hetzelfde, mischien wat meer variatie zou dit nr te gek maken:D 8)

ik zou dit eerder in de katagorie "alphen aan de rijn electric boogie" plaatsen ;)
erg slick spul sander

goed bezig! dis een beetje het spul wat ze een paar jaar geleden draaiden bij VPRO's club Lek.
En ik vind die analoge feel ook echt goed uitgevoerd.

Dank u allen :) en Bophabat, nog maar een keer luisteren, de meetse tekst is wel verstaanbaar.
Ik lulde maar wat tijdens opnemen en inderdaad, hoor je op een paar momenten wat onverstaanbaar gemompel
Waarschijnlijk kwam ik er dan effe niet uit ofzo of hield ik de microfoon een beetje scheef :D

i wanna jack feel the bass feel the beat, melody can you feel it JACK

en dan houd het echt op, maar ik ben niet zo goed in lyrics verstaan heb ik bij hiphop ook

die string komt niet uit de Juno toch?? Of heb je in de Juno ook chord memory??

Het was effe snel typen tijdens het luisteren :D

Maar volgens mij is dit em:

I wanne jack, every day,
all night long, you can't go wrong.
Feel the bass, feel the beat , feel the melody, it's just all what I need.
I can listen to it all night long,
yes this music is so good,
so now I take you in the mood, stay with me.
Come on people, just listen to this
It gone make your body, wanne dance.
dance all night long, you can't go wrong
just jacking, to the bass.
bass, beat, melody, melody.
now give me a bass.
can you feel it.
jaaaack.
I wanne jack.
jack all night long.
jack, jack, jack
I wanne jack
jack, jack all night long
the beat, the bass, the melody
it's just all what I need, to get me threw the night
this music is so damn right, just play it true the whole night
the whole night
I wanne jack
jack to beat, jack to rhythm, , jack the melody, it's just al you need
jack to beat, jack to rhythm, jack to the bass, jack to the melody, it's just what you need
come on jack

En nogmaals, die string is een Siel synth. De juno had ik al in gebruik voor de bass.
In de juno kan je alleen een soort van chord mode doen, als je een akkoord in drukt en dan op hold drukt
en vervolgens met de key transpose of octafe transpose gaat klooien.
Maar je kan nauuutlijk via midi met de chord mode van een andere synt de juno bespelen.
In deze track worden er gewoon 2 akkoorden geloopt via midi (MPC als sequencer)op de Siel.

Laatst gewijzigd:
Back