OUT NOW! >The Underground: Detroit, Electro & Minimal

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Hij is te koop! andere stores zullen snel volgen!

http://www.junodownload.com/products/1919712-02.htm

attachment.php

Laatst gewijzigd:
Gaaf hoor!

Kom op jongens! Massaal kopen, dan kunnen we rentenieren;)

Is dit van het Synthforum all start project? (ik ga er maar even van uit van wel)
Is leuk geworden :)

kan je m ook ergens met Ideal halen en betalen? Dat andere heb ik geloof ik niet :)

Iedereen heeft paypal of kan dat simpelweg aanvragen

Paul

Zo! volgens de wekelijkse reporting tool er is al 1! unit verkocht op JUNO op 27-02 vanuit de UK

wel leuk als mensen hier die hem aangeschaft hebben dat ook even aangeven
welke store en wanneer, dan kan ik namelijk ook straks REBEAT even mooi auditten :D

heeft iedereen twitter gepost, facebook, hyves etc.. spammen die bende.. wil ook net zo'n crib als puff daddy :D

heeft iedereen twitter gepost, facebook, hyves etc.. spammen die bende.. wil ook net zo'n crib als puff daddy :D

Hehehe... wie niet?

Ik ga ook wat actie doen... maar heb niet zo veel met de sociale media, behalve dit, Soundcloud and youtube... Een goed idee is een kleine mixtape op youtube zetten met de links eronder "to buy"...

Sorry voor de domme n00b vragen mensen maar ik heb hier blijkbaar een soort dyslectie voor ofzo.

ik heb die shit aangemaakt en geld op de rekening gezet: PayPal-saldo: €9,70 EUR

de kleine bedragjes bevestigd en alles

Hoe kan ik nu betalen? Als ik naar het winkelwagentje ga en inlog moet ik of een creditcard opgeven (heb ik niet) of mijn bankrekening + bedrag invullen. Dan gaat ie het neem ik aan van mijn bank afschrijven, maar ik heb juist speciaal het geld op mijn paypal rekening gezet, en volgens mij kan je dat geld niet terugboeken.

ik snap er dus echt geen :kont: van

Je moet een creditcard opgeven inderdaad, althans zo doe ik het als ik de paypal service nodig heb. Het is vrij lastig, anders moet je kijken of de site IDeal accepteert. Met Ideal kun je gewoon via je rekening betalen.

Ik weet niet of paypal met Ideal werkt eerlijk gezegd; laatst heb ik een "tool" aangeschaft en kon gewoon met Ideal betalen. Dus ik neem aan dat het hier ook kan.

paypal heeft in mijn geval niks te maken met creditcard. ik heb een paypal account die direct gekoppelt is aan mijn bank. ik klik op een paypal icoon, betalen en hoppa klaar.

Voor paypal heb je helemaal geen credit card nodig
Kan wel, maar is niet verplicht.

Gewoon rekeing opgeven
Paypal boekt bedrag over.
Dat geef je door en daarmee is de kous af.

Vanaf dat moment is het allemaal heel simpel.

Ik vind Paypal de makkelijkste betaalmethode van alle betaalmethodes op internet.

Paul

Back