Roland System 104 sequencer

Status
Please reply by conversation.

VintageWorks

Ouwe rot
Deze zoek ik. Het liefst in mooie en werkende staat.

Attachments

• 104skraa.jpg
    104skraa.jpg
    57,6 KB · Bekeken: 76
Om hem niet veel later zeker met winst weer te verkopen?

tuurlijk
vind het een heel beperkte sequencer, maar goed staat wel mooi bij elkaar als setje.
als k er 1 zie zal ik je wel tippen, maar los komen ze niet vaak voorbij.
vraag anders leo eens ?

nergens los te vinden....
ik tenminste niet

Ze zijn inderdaad moeilijk te vinden, heb wel wat lijntjes uitgegooid, ook in Japan. Heel af en toe komen ze nog op Ebay langs. Enfin, ik heb geduld.

Nee, om mijn set compleet te maken.

Om die vervolgens te verkopen dan wellicht? :P

Ja sorry hoor Vergeten, maar Leo heeft de naam gekregen maar ik kom menigmaal jouw naam ook tegen in het aan- en verkoopcircuit. Niets ten nadele van jou hoor. Is per slot van rekening volkomen legitiem, iedereen is daar vrij in. Maar ik ben dan minder geneigd voor je op zoek te gaan op internet.

Wellicht een keer wel, maar liever niet. Het is namelijk een vreselijk vette synth, dat ik die niet eerder heb 'ontdekt'..

Gelukkig heb ik jou ook niet nodig om te zoeken, dat kan ik zelf ook heel goed:) ik zoek iemand die er al een heeft en misschien aan mij wil verkopen. That's it. En ik wil graag mijn set compleet maken, omdat ik dat leuk vind.

Vergeet niet dat er 10% kosten bovenop komen en je nog de transportkosten moet betalen. Prijzen zijn over het algemeen marktconform, reken er maar niet op dat je daar zomaar een koopje vindt. Maar mooi spul bij elkaar zo ja. Ik heb ook net een account geopend en op wat kleins geboden om te zien hoe dat daar gaat.

Status
Please reply by conversation.
Back