Doepfer a100

Zeker leuk. Als ik het geld had...
Wijs de verkoper er wel even op dat de huidige nieuwprijs 1444 euro is (hiero); dat hij er 1550 voor betaald heeft is pech voor hem. Wel fijn dat ie waarschijnlijk nog garantie heeft aangezien hij nog maar 'n paar maanden oud is.

Die gooit trouwens zeer regelmatig vrij nieuwe dingetjes in de aanbieding.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit is olaf zijn systeem.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=12295

Bij de nederlandse doepfer dealer kost ie: 1.586,00 €
Ik koop liever iets duurder in een winkel dan via internet / post. Maar dat is persoonlijk.

Ik snappet. Maar als je 2eHands koopt heb je ook geen garantie. Een winkel waar je binnen kan lopen is natuurlijk het lekkerst, maar ik heb met thomann goeie ervaringen, en het scheelt toch flink wat.

Trouwens Johnny, in jouw sig staat '3xA100'... Is dat 3 rack (9u) vol, of hoe bedoel je dat? Wat zit er allemaal in bij jou wat niet in de BS2 zit?

Origineel geplaatst door lo-fi
Trouwens Johnny, in jouw sig staat '3xA100'... Is dat 3 rack (9u) vol, of hoe bedoel je dat? Wat zit er allemaal in bij jou wat niet in de BS2 zit?
Ik heb inderdaad 3 bakken.. Dus 18 units hoog. De derde bak zit echter nog lang niet vol.
Ik heb wat dingen dubbel en veel filters en een sequencer zo'n beetje. :)

Ah drie dubbele bakken dus. Damn. Kom jij ooit nog buiten?

Origineel geplaatst door lo-fi
Ah drie dubbele bakken dus. Damn. Kom jij ooit nog buiten?
Jip... Naar het postkantoor om gear op te halen! :)

Ik heb nu letterlijk een muur van mijn kamer vol met modular. :)

Tijd om de overige 3 muren ook te vullen. Lijkt me wel een stoer plan, niet :D

Jip... Naar het postkantoor om gear op te halen! :)

Dat vraagt om foto's :D

Zeg a-100 fans,
Is er wellicht iemand die dit systeem samen met mij wil kopen van olaf ?
zit zo: ik heb al zo'n doepfer bs2, maar zoek nog wel een extra systeem kast + een paar extra modules, m.n. de mixers, clock divider/seq. evt. ook de vco's/vcf's. Twee maal precies hetzelfde ssyteem is voor mij echter wat te veel van het goede
Als iemand anders geinteresseerd is in wat andere modules (bv LFO's, ADSR's etc) dan kunnen we zo wellicht tot een gezamelijke deal komen.

vriendelijke groet
Joost

Dit staat bij mij in de buurt te koop: DOEPFER A100 System 2HE 1100 EUR

Iemand een idee wat de 2HE betekent?

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Dit staat bij mij in de buurt te koop: DOEPFER A100 System 2HE 1100 EUR

Iemand een idee wat de 2HE betekent?

Met HE wordt de hoogte aangegeven van de 19" standaard. Modules die 1 HE zijn nemen dan 1 plaats in een 19" rack in. Modules die 2 HE zijn nemen 2 plaatsen in, etc, etc. Veel fx processors (bijvoorbeeld TC M-One) zijn 1 HE hoog, maar bijvoorbeeld een sampler zoals een S3000XL is 2 HE hoog. Snap je? Beetje kromme uitleg misschien... haha

Maar is een A100 niet 3 HE hoog?

Origineel geplaatst door Modular Marty
Het Basis systeem is 6 HE hoog

Ja precies, ik bedoelde eigenlijk ook 2 setjes van 3 HE.

Ik ben wel geinteresseerd in de mixers, tis maar dat jullie het weten.

Drie bakken? HA! ik heb lekker VIER bakken...
Na na nana na !

En ook ik koop liever lokaal bij onze eigen winkeliers dan bij een buitenlandse site. Niet alleen vanwege garantie en support maar ook om dat winkelnet een beetje in stand te houden. Ik vin het namelijk gewoon leuk om op zaterdagmiddag lekker te kunnen browsen in echte winkels en dingen te kunnen aanraken en besnuffelen. En zo'n internet Duitser komt niet op z'n vrije zaterdagavond op de brommer dat ene essentiele onderdeeltje brengen dat je perse nodig hebt om verder te kunnen. Voor dat soort service betaal ik met plezier een paar knaken meer

Hallo Mark, Jeroen
Ik heb nog steeds interesse om deze gezamelijk van Olaf over te nemen & dan op te splitsen, maar ik ben momenteel (zeker t/m as weekend) helemaal bezet met zeer serieuze familiezaken.

Groet
Joost

We horen het wel een keertje!

p.s. Er staat ook een trigger delay module op ebay te koop. Ik vind het een leuk ding. (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2539917523&category=38071)
p.s.2. En een vocoder systeem. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2539742618&category=17397

i-1.JPG

Maar die vind ik wel veel te duur.

Back