WIP-The trance

PabloDeMode

Spank!
Hier een klein demotje gemaakt, deze keer geen vox (het zal wel komen) maar wil graag weten of dit de moeite waard om uit te werken is of niet. Persoonlijk vind ik de beats geslaagd maar ik ben niet zeker over de verhouding van de instrumenten en, of dit bij wijze van een interessant nummer kan worden of niet.

Feedback is welkom en zeer gewaardeerd!

Attachments

• The trance IV.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 57
Die kick..... Heb jij 'm mishandeld? Zo niet, wat doet ie op je pc? Ik denk dat ik beter kan oordelen met een kick die wat beter klinkt. Al je instrumenten hebben nu ruzie met elkaar vanwege die kick. Als je die verandert kan ik wat beter oordelen denk ik.

Maar het hoeft allemaal niet :P

Die kick..... Heb jij 'm mishandeld? Zo niet, wat doet ie op je pc? Ik denk dat ik beter kan oordelen met een kick die wat beter klinkt. Al je instrumenten hebben nu ruzie met elkaar vanwege die kick. Als je die verandert kan ik wat beter oordelen denk ik.

Hmm, ok, ja de kick is mishandeld. Daarom was ik niet zeker, ik vond de kick goed maar dan zijn inderdaad de andere instrumenten niet helemaal in balans, vandaar dat ik niet verder kan uitwerken.

De "mishandeling" komt uit een al reeds gemaakte kick van (voor) [een blonde] popster uit 1983, een heel kleine "cut" gesampled en distorted.

Bedankt voor de moeite! :)

Geen moeite. het klinkt wel weer naar jou, lekker artistiek :P

Ik wil 'm horen met een kick die beter past, ben wel nieuwsgierig!

Geen moeite. het klinkt wel weer naar jou, lekker artistiek :P

Ik wil 'm horen met een kick die beter past, ben wel nieuwsgierig!

Ik zal ermee werken, nogmaals bedankt voor de moeite om feedback te geven! :)

Artistiek is het wel maar ik moet ook ruimte geven voor vocals, dus het wordt weer een avontuur.

Back