Ruil tr-808

Status
Please reply by conversation.

juan.s

Gedeactiveerd account
Wie wil zijn goed werkende Elka synthex ruilen voor een goed werkende Roland TR-808.

Zal idd niet lukken, mensen met een synthex hebben al een tr808 8o)

poehee wat een reacties op de mail. Maar ik ben een muzikant en daarom wil ik een 1 op een ruilen, anders heb ik straks een bakje met geld en geen mooi instrument die ik kan gebruiken. Ik snap ook best dat mensen graag die drum bak willen kopen. Maar ik volg de regels van het forum. Ook omdat ik dat zelf wil.

Je hebt gelijk :o:. Een wat meer ontopic reactie is op z'n plaats.

Tip:

-Verkoop de tr808, probeer 1300-1600 in het potje te krijgen.

-vul het potje aan met een slordige 3000 eurytjes

-probeer een synthex te vinden onder de 5000, het kan nog maar valt niet mee.

Een andere optie is voor een softsynth gaan: http://www.xils-lab.com/pages/Synthix.html
De tr808 houden, je zal hem mogelijk snel missen 8D

De reacties zijn te begrijpen wanneer we een 1 op 1 ruil verstaan voor 2 toestellen die wat schelen in 2dehands waarde.

Succes in je zoektocht :biertje:

poehee wat een reacties op de mail. Maar ik ben een muzikant en daarom wil ik een 1 op een ruilen, anders heb ik straks een bakje met geld en geen mooi instrument die ik kan gebruiken. Ik snap ook best dat mensen graag die drum bak willen kopen. Maar ik volg de regels van het forum. Ook omdat ik dat zelf wil.

zat zeker geen reactie bij van iemand die wil ruilen? ;)

Dit klinkt inderdaad als een zaak voor Leo, maar je zal hoe dan ook moeten bijbetalen want de Synthex is dus momenteel wel wat meer waard dan de 808.

Status
Please reply by conversation.
Back