Propellerhead aankonding 20 maart MusicMesse 2012 ????

Indrukwekkende keynote, echt vlekkeloos.
Goeie info trouwens Niel.

Is Figure nu ook te koppelen aan of te exporten naar Reason op je computer of blijft het alleen bij een beetje freaken op je iphone/ipod/ipad waarbij je het resultaat via een ongemakkelijk 3.5 mm plugje moet aftappen.

Begin dat toch stilletjes aan een interessant produkt te vinden,die reason.Als je die demo's ziet en hoort.En je kunt er iets van opsteken en leren hoe je de racks onderling verbindt.Overweeg een aankoop.

Grappige keynote die sterk refereert naar een zekere computer/mp3 spelerfabrikant. Soms denk ik wacht hij nu op een reactie of applaus of is het de bedoeling het nieuws te laten inzinken. Maar zeer goed gedaan!

Reason begint een optie voor mij te worden, ik zal nog even afwachten tot al mijn plugins beschikbaar zijn. Zoals ik het begrijp kan ik opnemen en nu ook plugins gebruiken, nu nog mijn hardware sequencen en we zijn er.

Geweldig idee ook van die store, misschien ook geleend van voorvernoemde en ik hoop dat andere DAW's hun conclusies trekken...

Ik kan niet wachten totdat de Reason 6.5 update er is!

Enige nadeel is nu zometeen wel weer dat ik weer alle plugins wil hebben/testen i.p.v. me goed verdiep in wat er al is aan synths en FX. Zal me weer tijd (en geld) gaan kosten :)

Back