Polymorph

Status
Please reply by conversation.
Gezocht een Quasimidi polymorph.
Spreekt voor zicht dat in werkende en nette staat moet zijn.

Ik hoor graag als je er 1 te koop hebt

dasnogs een andere va synth..
denkdatr weinigh ipv norleads/ virusjus..zijn verkocht en daarom de prijs hooger ligt..
prijzen gezien van 450tot650 ...vooreenva denkik dan ..een supernova is imho opalle opzichten beter
blijft een algoritme in een doos ;-]
met alle respect voor de va synthz int algemeen

Polymorph is inderdaad een heel erg leuke VA.

Ebay.de is de beste manier om er snel een te vinden.

Nee, 1300 E is niet reƫel.
10 jaar geleden zo rond de 500, maar inmiddels mischien wat meer.

Inderdaad gewoon afwachten.

Erg leuke machine, niet in de laatste plaats om de sequencer. Heb begrepen dat de spectralis hetzelfde kan maar dan meer. Is dat niets voor jou? Kost ietsje meer maar dan heb je ook meer. En je ziet ze vaker.

Staat zeker een leuk Polymorph op ebay. Limited edition, Blauw met zilvere knoppen :)
Bijna 1300 vraag die gek ervoor..
Nou niet overdrijven, iets meer dan 1200 vraagt ie. Evengoed teveel en die zilveren caps vind ik helemaal niet mooi. Dat blauwe zelf gaat nog.

Vorig jaar ging deze voor 700 euro. En die vind ik er een stuk mooier uitzien.
Polymorph%20CE%20High-Res_2.jpg

Die op ebay had ik gezien ja maar had me geld al aan iets anders uit gegeven :D

Misschien maar beter ook, want de opmerking Otlen qua Spectralis klopt eigenlijk wel. Misschien is dat een betere keus.

Maar goed eerst maar weer sparen......

Ik heb zelf een Polymorph gehad en had er vrij snel spijt van dat ik hem verkocht had. Ik heb vorige week toevallig een zooi oude tracks van me zitten luisteren waar ik hem in gebruikt had en vind het geluid nog steeds mooi. Hij klinkt zeker niet gelikt en daar hou ik van. Maar wat me ook opviel is dat je uit een Evolver vergelijkbare geluiden kan toveren. De editor is wel een must, maar de sequencer is uitgebreider dan die van de Polymorph, als ik me niet vergis.

Status
Please reply by conversation.
Back