Kristine W - Land Of The Living (Subgroover Remix)

Ola,

Onlangs mocht ik voor Kristine W een officiële remix maken van haar "Land Of The Living".

Benieuwd naar jullie reacties!

Erg leuk gedaan, is dat een nieuwe vocal-recording van haar?

(A side note: ik wou dit nummer zelf coveren hehe...)

Thnx!

Jep, dat is een nieuwe vocal recording van haar. Ik heb ook wat originele vocals gehad, die van oude DAT'jes opgenomen waren, maar daar miste de helft van, dus helaas onbruikbaar.

Wat super! Zij is een van mijn favoriete zangeressen. Vond de mix ook verfrissend!

Vette track geworden zelfs een ouwe man als ik kan dit warderen :-) toppertje

jeuzus wat een lekkere dit! op naar de hitlijsten goos! topper!!!

ik heb een hekel aan kristine W's stem...maar deze is nice, zelfs haar stem is beter :D

Wat vond ze er trouwens zelf van? neem aan dat je contact hebt gehad met haar management?

voor het genre dikke track, zou het zelf niet kunnen :okdan:

alleen dankzij die continue pompende side chain zeer vermoeiend om naar te luisteren, maargoed dat zal wel inherent aan de stijl zijn

Wat vond ze er trouwens zelf van? neem aan dat je contact hebt gehad met haar management?

Heb contact met haar zelf. Ze mailde me dat ze het een te gekke remix vindt. Ze heeft hem ook al live gedaan bij een gig in Detroit.

Enige is wel dat ze er nog iets van een live-gitaarriff in wilt. Haar gitarist heeft me vandaag wat riffjes en lickjes gestuurd. Die ga ik er nog in verwerken, zodat het misschien wat minder statisch wordt.

alleen dankzij die continue pompende side chain zeer vermoeiend om naar te luisteren, maargoed dat zal wel inherent aan de stijl zijn

Klopt... :P

Op de vocalen zit nu ook sidechain, misschien dat ik die nog wat minder doe, of een multiband sidechain, zodat het hoog wat meer intact blijft.

Back