Cubase 5 probleempje

V-synth

Stamgast
Hoi,
Ik heb sinds gister een nieuwe keyboard gekocht een M-audio keystation Pro 88.
maar als ik ga opnemen in cubase en ik speel wat in dan zie ik foute noten die ik niet eens bespeel
of ik zie helemaal niks wat ik heb ingespeeld of hij zit op een andere tijds bar :S

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Vriendelijk groet dillon

Komen de o0ctaven wel overeen? Dus van keyboard naar Cubase? Of is het echt random? Dus je speelt een C maar in Cubase verschijnt een, laten we zeggen, F?

Nou nu krijg ik helemaal geen noot te zien hij geeft wel een signaal maar record dus niks ook als ik een kick op C1 zet en ik maak een kick van 4/4 maat met de muis (dus via groove agent op een pad drukken via muis) record hij ook niks.

Okee funky.....mss drivers opnieuw installeren van t keyboard al geprobeerd?

maar ik vindt het raar het geeft wel een signaal maar ik ga ff die driver dan opnieuw installeren

Dat heb ik ook ooit gehad. Ik meen dat t toen aan de USB poort lag. Je keys krijgen ook voeding van de USB zeker? Probeer eens een dedicated USB poort (dus een die zelf voeding krijgt, en niet doorgelust is met andere poorten), en als er een voeding bij je keyboard zit, sluit die eens aan....

Pimpampeter hij doet het de keyboard had inderdaad te weinig voeding om het aan te kunnen nu doet alles het weer :) bedankt

2ihksar.jpg

Hey mensen nu heb ik een probleem met de noten op dit plaatje te zien sla ik wat noten aan maar teveel.

Ik heb dit nooit gehad dus kan iemand me vertellen hoe je dit verhelpt ?
Groeten Dillon

Back