JU60 midi-dcb interface probleem

303zalig303

gebruikte oscillator
haj
mijn noten blijven hangen als ik midi doorheen de dtrnics van men Juno 60 stuur. heeft iemand dergelijke problemen reeds voorgehad met deze converter ? dit is een beetje zuur.

haj
mijn noten blijven hangen als ik midi doorheen de dtrnics van men Juno 60 stuur. heeft iemand dergelijke problemen reeds voorgehad met deze converter ? dit is een beetje zuur.
Wat wordt er verstuurd als note-Off (Note-On velocity 0 of werkelijk Note-Off) ?
Als de Juno 60 note-Off benodig en hij krijgt note-on velocity 0 of andersom, is het logisch.

Ik denk dat wat Rvooh schrijft het geval is.
In mijn juno60 zit een andere midi kit, maar ik heb een vergelijkbaar probleem.

Als ik tijdens het opnemen de kabel uit de midi input van de juno60 trek dan is het probleem weg.
Stop ik hem erin en zet ik Cubase op opname, dan blijven dingen hangen vanwege een loop.
Is dit in jouw geval ook zo?
Of blijven er ook noten hangen als je geen midi kabels in je juno60 hebt geprikt?

stand van zaken :

midi master keyboard out -> juno in = alles inorde
ableton out -> juno in = misserie

heeft iemand dit probleem ook ??

heb je de 1e of 2e versie van de interface? 1e versie is met dipswitch, 2e met knpje. Ik heb de eerste versie en heb hetzelfde probleem ondervonden met mijn MPC.

Ik heb even mijn correspondentie met Django nagelezen. Bij mij kwam het voor wanneer ik midi clock uitstuurde met de MPC.
Kan je dit uitzetten in ableton om eens te kijken of het dan weg is?

thanks monotron.... you found the issue !!!!! ok wat nu met één midi uit die ook sync moet geven :-p... achja dit euvele is al van de baan.

Back