Nightstorm
Ouwe rot
Lijkt me genoeg aanleiding om de politie even in te lichten als je dat soort gesprekken overhoort...Jij kijkt blijkbaar ook de andere kant opHet is denk 15+ jaar geleden. Denk wel dat je je toen moest legitimeren als je iets wou weg brengen daar zo. Het lag er gewoon voor de normale prijs. Aan de buitenkant zie je toch niet het verhaal achter het spul. Het was raar gelopen. Dat ding was uit zijn huis gejat. Waarschijnlijk door bekende of oid. Ik weet wel dat ze niet mee wouden werken. De naam kregen we niet te horen, ook was dat ding zeker weten van die vriend gejat. We hebben het er bij laten zitten. Je ken niet zo veel doen met dat soort dingen. Ik ben wel eens mee geweest met iemand die daar wat weg ging brengen. sommige mensen die daar brengen komen niet eerlijk aan die spullen en de inkopers kijken echt de andere kant op. Staan nog te praten over ruitjes intikken enzo digicams brengen en navigatie troep. Mensen zijn nog wouz van heel de nacht niet slapen de nacht te voor en hebben veel lol met die spullen lekker foto's maken om te testen enzo. Is allemaal legitiem wat er gebeurd..

Van de diefstal van het pedaal kun je ook aangifte doen, lijkt me...