Andromeda gestolen :(((

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het is denk 15+ jaar geleden. Denk wel dat je je toen moest legitimeren als je iets wou weg brengen daar zo. Het lag er gewoon voor de normale prijs. Aan de buitenkant zie je toch niet het verhaal achter het spul. Het was raar gelopen. Dat ding was uit zijn huis gejat. Waarschijnlijk door bekende of oid. Ik weet wel dat ze niet mee wouden werken. De naam kregen we niet te horen, ook was dat ding zeker weten van die vriend gejat. We hebben het er bij laten zitten. Je ken niet zo veel doen met dat soort dingen. Ik ben wel eens mee geweest met iemand die daar wat weg ging brengen. sommige mensen die daar brengen komen niet eerlijk aan die spullen en de inkopers kijken echt de andere kant op. Staan nog te praten over ruitjes intikken enzo digicams brengen en navigatie troep. Mensen zijn nog wouz van heel de nacht niet slapen de nacht te voor en hebben veel lol met die spullen lekker foto's maken om te testen enzo. Is allemaal legitiem wat er gebeurd..
Lijkt me genoeg aanleiding om de politie even in te lichten als je dat soort gesprekken overhoort...Jij kijkt blijkbaar ook de andere kant op :erm:

Van de diefstal van het pedaal kun je ook aangifte doen, lijkt me...

Lijkt me genoeg aanleiding om de politie even in te lichten als je dat soort gesprekken overhoort...Jij kijkt blijkbaar ook de andere kant op :erm:

Van de diefstal van het pedaal kun je ook aangifte doen, lijkt me...

Het was niet van mij. Het is wel echt gebeurd. Of bedoel dat gesprek in de winkel. Kon die gast achter de balie ook horen. Denk je dan niet aan.

OT......das kut :S.

Veel geluk met het terugvinden.

Serienummers van alle instrumenten en foto's met karakteristieken van elk zijn wel zo handig inderdaad.

meh :/

Dank voor jullie hartverwarmende reacties. Ik heb inmiddels al mijn apparatuur gefotografeerd en de serienummers opgeschreven. Want... dat had ik eerder nagelaten, met als gevolg dat ik 0 waardevolle/handige info heb over mn Andromeda :(
Iets waar de politie ook al weinig mee kon :/

Het enige waar je m aan kunt herkennen is dat het toetsenbord niet helemaal meer jovel reageert, maar daar schijnen meer Andies last van te hebben. Druk een C in en je krijgt een A, is wat ik bedoel... En ja, daar kon ik mee overweg omdat ik dat hele keyboard niet eens gebruikte.

Pfff ;/

nou dat is wel bijzonder, heb het nog niet eerder gehoord, dat van dat keyboard..
verder geen krasjes, knoppen verwisseld , iets krakends, een voice die niet tuned ?

denk je nou werkelijk dat de politie ook maar iets doet?
die zijn te druk met fietsers zonder licht te bekeuren

Jongens, ik heb mijn manual terug gevonden met daarin een sticker.
Nu weet ik bij god niet meer of dat het serienummer van het apparaat is maar bij deze:

(21)A6003020400295

Hoop dat jullie m tegenkomen.

grt!
T.

Dat is inderdaad het serienummer. Misschien een goed idee om dit op alle gekende synthfora te posten (gearslutz, elctromusic, ...)

heb al een topic of electromusic.com gezet

Laatst was een erg dure fiets van mij gestolen. Door goed na te denken, pistes uit te sluiten en te vragen aan mensen uit de buurt ben ik de dief op het spoor gekomen. Fiets terug.

Wat ik maar wil zeggen is : Wie heeft recentelijk je studio bezocht of was op de hoogte van het feit dat je daar duur spul had staan ?
Meestal moet je het zoeken bij mensen die jou kennen, maar die jij niet echt kent of waarmee je slechts een oppervlakkige relatie hebt.
Mensen die stelen zijn losers en vroeg of laat lopen ze toch tegen de lamp.
Ik hoop voor jou dat je spullen terecht komen.

Over Marktplaats en cs: wat wil je dan doen? Je vraagt of iemand het serienummer wil mailen. Wil hij dat niet dan is het verdacht, maar dan? De politie bellen? Met een clubje potige vrienden op onderzoek uitgaan? Ik vrees dat je weinig kunt (en ik spreek helaas uit ervaring, er is ooit een een peperdure fiets uit onze achtertuin gejat...)

ehm... geinteresseeerd zijn en als koper langs gaan om zelf te kijken?

Ja inderdaad, lijkt me vrij logisch! Als hij dan optisch en eventueel ook nog met patches en gebreken helemaal overeenkomt heb je echt wel iets om aangifte mee te doen bij de politie.

Of er dan verder iets mee gebeurd is natuurlijk altijd de vraag. Geen tijd, te weinig bewijs, neit voldende informatie, geen zin.. Altijd wel een smoesje te bedenken door de popo.

@Brz

Er was laatst in Deventer een iPad gestolen. De eigenaar had er een of andere GPS-app opstaan, maar die gaf twee locaties in dezelfde straat aan. Daarop wilde de politie geen actie ondernemen, wegens onvoldoende overtuigend bewijs.

Wat ik bedoel te zeggen: je kunt nog zo in je recht staan, maar mijn vertrouwen in ome agent is in deze niet zo groot. Maar ik heb het graag mis, begrijp me niet verkeerd.

Ik bedoel dat in jouw ogen iemand verdacht is als hij zijn mail niet beantwoord......
Voor je het weet heb je een dagelijkse meldingsplicht, gevolgd door een digitale huisscan, wat nou privé.

Gewoon langsgaan, serienummer bekijken en als dat klopt je synth mee terug nemen.

@Brz

Er was laatst in Deventer een iPad gestolen. De eigenaar had er een of andere GPS-app opstaan, maar die gaf twee locaties in dezelfde straat aan. Daarop wilde de politie geen actie ondernemen, wegens onvoldoende overtuigend bewijs.

Wat ik bedoel te zeggen: je kunt nog zo in je recht staan, maar mijn vertrouwen in ome agent is in deze niet zo groot. Maar ik heb het graag mis, begrijp me niet verkeerd.

Dus een app geeft aan dat de ipad op twee plaatsen ligt...dat kan niet, dus werkt de app niet. Jij hebt het over het recht van degene wiens spullen ontvreemd zijn en daardoor vergeet je het recht wat de mensen hebben die geen ipad in huis hebben liggen, maar wel door de app aangewezen worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back