Andromeda gestolen :(((

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zonder de discussie compleet te laten ontsporen toch nog een reactie over de iPad:

"Het OM gaf geen toestemming omdat de GPS-positie ongeveer op de grens tussen twee huizen lag. Daarom moest de politie twee huizen doorzoeken. Ook zou de iPad kunnen zijn gekocht via Marktplaats door mensen die niets met de diefstal te maken hebben."

Die laatste zin geldt dan - neem ik aan - ook voor de synth, maar ik ben geen jurist.

Cash Converters- Man man wat een ellende: was een keer ingebroken op m'n werk, mixertje weg, en nog veel meer. Ik dacht ik ga even snel kijken of er iets bij CC ligt, had snel een mixertje nodig voor een lezing. En he, laten ze daar nou net precies hetzelfde mixertje hebben liggen. Dus gekocht. Weer op m'n werk alles opnieuw aangesloten. Goh, dacht ik, die markering met viltstift komt me bekend voor. Natuurlijk was het het gestolen mixertje. Dus naast aangifte van inbraak en diefstal ook aangifte wegens heling gedaan. Wat denk je: nooit meer iets van gehoord.

Zonder de discussie compleet te laten ontsporen toch nog een reactie over de iPad:

"Het OM gaf geen toestemming omdat de GPS-positie ongeveer op de grens tussen twee huizen lag. Daarom moest de politie twee huizen doorzoeken. Ook zou de iPad kunnen zijn gekocht via Marktplaats door mensen die niets met de diefstal te maken hebben."

Die laatste zin geldt dan - neem ik aan - ook voor de synth, maar ik ben geen jurist.

Ja, als die mensen een gestolen waar in hun huis hebben kan er wel gesproken worden van een redelijke verdenking van een strafbaar feit vind ik. Als de mensen hem dan gekocht hebben via marktplaats moeten zij nog aan kunnen geven bij wie en waar ze het hebben gekocht en moeten zij te goeder trouw zijn. Als zij dat niet kunnen of niet te goeder trouw zijn dan kan de eigenaar via de rechter alsnog zijn goed revindiceren.

Volgens mij komt de boodschap niet door.......
In wat voor een maatschappij leven we als een app de politie toestemming tot een huiszoeking zal geven, dat moet je toch gewoon niet willen.
Ik vind het héééél kortzichtig.

Staat er weer 1 op marktplaats.

Slecht vertaalde tekst, absurde vraagprijs van € 1010,- en pas 1 dag actief op MP.
http://verkopers.marktplaats.nl/18233210

De beroemde Alesis Andromeda A6 door. Als je dit leest weet u waarschijnlijk wat het is: All-16 Analoge Voice Keyboard. De laatste van zijn soort, en Alesis zeker naar de stad ging met de Andromeda - een echte analoge beest van een synthesizer die gewoon niet kan kloppen.Ik kocht het nieuwe oorspronkelijk. Het is in perfecte staat als nieuw - geen grapjeHet is 100% volledig werkende, nul krassen, deuken of wat dan ook - gewoon zitten wachten om te worden vrij gespeeld.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back