Roland SH101 reparateur gezocht

dvdrw

Ingeburgerd
Hoi,

Nieuw op dit forum en direct maar een vraag.
Mijn oude '85 SH101 van Roland uit de berging gehaald.
Alles doet het nog steeds prima enkel de noise generator in de source mixer doet helemaal niets meer. De schuif kraakt niet eens.
Ik mis de ruis niet erg maar ik vind gewoon dat hij gewoon in orde moet zijn.
Ik ben nu op zoek naar iemand die dat kan repareren.
Bij voorkeur in de omgeving van Rotterdam.

Vast dank voor de tip,

Danielle

Luister eens echt goed of de Noise het echt niet doet. dacht dat bij mij toen ook niet deed. Hij was zeer subtiel die Noise

Op mijn SH101 is er niks subtiels aan die hele noise niet.
Die blaast namelijk net zo hard als de oscillators

Dacht altijd dat die het bij mij niet deed. Later kwam er achter dat die zga niet aanwezig was. Zal wel iets mis aan zijn geweest.

Die van mij is ook gewoon hard en bij me vorige ook, zal wel iets kapot zijn, doet de noise het ook niet op je VCO (S+H) en VCF modulatie ?

Heb hem toen weg gedaan. heb er bij vermeld dat die Noise het niet deed. Toen die koper kwam zat ik te testen. Toen kwam er achter dat het toch heel ligt deed.

Bij mijn MC202 deed 1 oscilator het niet meer. Naar Roland Benelux laten sturen = gerepareerd....

JurgeN

Bij mijn MC202 deed 1 oscilator het niet meer. Naar Roland Benelux laten sturen = gerepareerd....

JurgeN

Hoort hij er meer dan één te hebben dan? ;)
Maar ik lees wel bij meer oude Rolands "onlangs geserviced door Roland Benelux", blijkbaar doen ze er toch wel veel aan in tegenstelling tot andere fabrikanten.

Hoort hij er meer dan één te hebben dan? ;)
Maar ik lees wel bij meer oude Rolands "onlangs geserviced door Roland Benelux", blijkbaar doen ze er toch wel veel aan in tegenstelling tot andere fabrikanten.

Alleen nieuw leuke dingen uitbrengen doen ze niet..

In de modulator doet de noise het prima.
Die komt ook ergens anders vandaan als ik het schema van de SH101 bekijk.
De noise is ook bij mijn sh101 altijd heel stevig geweest! Niets subtiels inderdaad.
Roland benelux is een fijne tip!
Niet aan gedacht dat ze dat nog zouden doen bij een meer dan 20 jaar oud product!

Back