• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

drummachines en pads

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
korg kpr77 analoge drummachine ala 606 voor 120 euro
boss dr55 analoge drummachine uit de roland stal 100 euro
boss dr padd III ook uit de roland stal 80 euro
tama drumpads voor 20 euro de stuk

foto

Attachments

• tamapad.jpg
    tamapad.jpg
    60,4 KB · Bekeken: 73
Ik kan er niks over vinden... Zijn ze aanslaggevoelig? (neem aan van wel, dit hangt helemaal af van de module denk ik zo)
Hoe groot zijn ze?
Hoeveel heb je er?

Origineel geplaatst door Svart Rose
Ik kan er niks over vinden... Zijn ze aanslaggevoelig? (neem aan van wel, dit hangt helemaal af van de module denk ik zo)
Hoe groot zijn ze?
Hoeveel heb je er?

edit: ah, bedankt voor de pic.

ik heb er 6
als je ze allemaal koop betaal je er gewoon 5
en krijg je er een ander padje bij
aanslaggevoeligheid weet ik eigenlijk niet
ik heb ze bij een tama gehad

hmm, ik kan opeens geen berichten meer wijzigen.

Van welk materiaal is de bovenkant gemaakt? Het ziet er hard uit... (die van mij zijn van rubber, en dat maakt niet zoveel herrie)

Als het goed met m'n TD-6 werkt en het acoustische (?) geluid is oke, dan ben ik geinteresseerd. Dat zijn beide dingen die ik gewoon uit zou moeten proberen. Ik stuur ff een mail.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back