De kringloopwinkel thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Wat heb jij ooit gescoord bij de kringloopwinkel?

Verleden week een Sansui ES7 10 band stereo graphic hifi EQ in 3U 19" formaat voor slechts 20 euro...

Week daarvoor een stapel van bijna 50 ouwe acid en techno platen voor 3 tientjes denk Steve Rachmad, Mike Dunn......

En gisteren toevallig een dubbel LP van JMJ - The Concerts In China voor 2 euro.....nice :)

Nou zoveel moois vind ik niet. Wel een hoop SF-boeken. Ik ga meestal naar rommelmarkten, daar vind ik nog wel eens echt leuke dingen :)

Nou zoveel moois vind ik niet. Wel een hoop SF-boeken. Ik ga meestal naar rommelmarkten, daar vind ik nog wel eens echt leuke dingen :)

Synthgewijs leuke dingen? Want die heb ik op rommelmarkten nog nooit gezien. Leuke LP's overigens wel. In de kringloop zelden, zeer zelden.

Synthgewijs leuke dingen? Want die heb ik op rommelmarkten nog nooit gezien. Leuke LP's overigens wel. In de kringloop zelden, zeer zelden.

Veel leuke hi-fi, meubels, lampen, LP's. Muziekinstrumenten zelden.

Fukkerdefuk geen rommelmarkten hier tegengekomen maar ooit een Lenco L85 draaitafel gescoord voor 5 hele guldens :) Hoop ooit hier nog wat Russische analoge dingetjes tegen te komen.

een ROLAND TB-303 ... (!) ij de kringloop! ik werkte toen nog in deze winkel.. en wist niet wat ik zag toen dit beruchte zilveren machientje binnenkwam...

oja, prijs: voor 450€ :okdan:

Alpha Juno 2 voor 100 euro of iets niet echt spectaculair maar toch

Spectaculair is die gast die een paar jaar terug een Jupiter 4 voor 80 euro had in een kringloop ergens in het oosten van het land

enige tijd geleden had ik een vrij gehavende maar nog goed werkende mini korg uit de electra container van het afval scheidingsstation gevist. ze controleren daar altijd vrij streng of je niets meeneemt maar ik had de achterkant van mijn bestelauto pal voor die container geparkeerd om zogenaamd wat uit te laden...
ik kwam daar ook een keer een i phone met een gebarsten schermpje tegen maar die heb ik maar laten liggen

MC-202 voor €150
Sony rack compressor €15
Melos Echo Chamber €25
Small Stone €25 (was niet 100%)
Djembe(tje) €10

morgen nieuwe kansen op de paasmarkten :koffie:

110F 50 E Niet al te nette staat wel 100% functionerend. Twee brakke schuifjes,.

DR55 2 Eur oid incl originele doos etc

Melos Echo box 1 euro

In de beroemde Brabantstraat in Brussel zag ik in een winkel een luit liggen. Eén snaar ontbrak en na veel onderhandelen in het Engels met de (volgens mij Turkse) verkoper kreeg ik hem voor 45 euro.

2 maanden terug twee stuks senheiser MD421n mic's (het oude type)
Voor €5,- nice!!

Woolmark & Turbo2Tone > dat zijn vette vondsten zeg :D:D
Die MD421 mic zijn zo 150,- per stuk waard..flinke vondst heb je daar.

Ik zag afgelopen weekend voor 6 euro (of 4 dat weet ik ff niet meer) een Philips PMC100 zien liggen.
De twijfel sloeg toe, maar ik heb hem toch maar laten liggen...

Woolmark & Turbo2Tone > dat zijn vette vondsten zeg :D:D
Die MD421 mic zijn zo 150,- per stuk waard..flinke vondst heb je daar.

Ik zag afgelopen weekend voor 6 euro (of 4 dat weet ik ff niet meer) een Philips PMC100 zien liggen.
De twijfel sloeg toe, maar ik heb hem toch maar laten liggen...

tja, 6 euro was dan natuurlijk ook wel weer precies een euro teveel....

:mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back