Een Arp Omni in flightcase voor 35 euro bij de kringloop en nog een tijd terug een Ensoniq Mirage met maar liefst 1 diskette :-)
En nog een Akai S612 compleet met quikdisk reader en quikdisk's voor een luttel bedrag
Was hij kapot? (het antwoord zal vast "ja" zijn want bijna alle ARP Omni's zijn kapot).
Zo ja: heb je hem weten te repareren?
Ik heb zelf een Omni gereviseerd, dat is a hell of a job, maar wel erg de moeite waard.
Hier is een thread waarin ik mijn proces/gevecht met de Omni beschrijf:
Het was een Omni 1 die geheel werkend was muv 1 toets, inderdaad leuk apparaat maar heeft helaas wel het veld geruimd om ergens anders in te kunnen investeren...
Bedenk me dat ik nog een een keytar kocht voor een tientje op een rommelmarkt, met doos en handleiding en misschien wat minder interessant voor hier, een Melos, DMC battle mixer in mint conditie van een drentse radiopiraat....die niet wist wat scratchen was
Hier in 't dorp staat een Philips bandrecorder met spoelen voor 15 euri...
Type weet ik niet en geen idee of t duur is of niet.. Volgens mij ook nog een Grundig, maar die is in wat minder mooie staat..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.