Alesis Andromeda ruil

Status
Please reply by conversation.

renepela

Ouwe rot
De kans is klein, maar ik probeer het toch.

Ik ben op zoek naar een in goede staat verkerende Alesis Andromeda.
Ik wil dit echter liefst met gesloten beurzen doen.
Ik zou graag mijn Korg Mono/Poly + Roland JX10 + Roland Juno 60 ruilen tegen een Alesis Andromeda. Ik verkoop of ruil ze niet los.

ik ook alleen blijft mijn andromeda hiero :D
los daarvan zou ik alle 3 genoemde synths wel willen hebben

hehe..yep, mono en de 60 wil ik zeer zeker, maar niet genoeg om de andy weg te lokken.

Waarom zet je dat in mijn topic VL7? Je kunt hier beter een eigen topic voor openen lijkt me.

Sorry! Hetbwordt tijd voor een brilletje...
Mods kunnen jullie mijn blooper verwijderen svp?
Thanks.

Hee Rene, ik zie net een ad voor een monopoly voor 1500.... je zou je juno dus kunnen houden lijkt me...tenzij een a6 nu 2600+ is, lijkt me niet ;)

Tja, maar die persoon die 1500 euro voor een mono/poly vraagt is als je het mij vraagt niet helemaal goed bij z'n hoofd. De gangbare waarde van een mono/poly ligt afhankelijk van de staat tussen de 650 en 900 euro of zo.

Pff als ik een Andromeda zou hebben zou ik de ruil meteen doen! Success met je zoek tocht!

ik heb ook een moog voyager gehoord en dat heeft me ook niet weerhouden hem weg te doen

Ik heb ze allebei
Ik ben aan het overwegen mn voyager weg te doen
Maar a6 eg nie...

hmm een alesis gaat voor een moog das ook apart :)

ik heb een voyager en een andromeda gehad en ik heb ze allebei weg gedaan :D

A6 zou ik wel weer terug willen, voor de moog zou ik de boomstar wel terug willen...voyager is te duur voor wat ie kan imo. Zou ik liever een mooie imac voor hebben

De kans is klein, maar ik probeer het toch.

Ik ben op zoek naar een in goede staat verkerende Alesis Andromeda.
Ik wil dit echter liefst met gesloten beurzen doen.
Ik zou graag mijn Korg Mono/Poly + Roland JX10 + Roland Juno 60 ruilen tegen een Alesis Andromeda. Ik verkoop of ruil ze niet los.

Ik zag er net nog eentje staan op 434,9km afstand van Ridderkerk wat volgens een routeplanner die ik ff raadpleegde gemiddeld €71,02 aan benzine zou kosten. Voor een overname door mij van zeg jouw minikorg 700 voor een redelijke prijs krijg jij van mij de hint naar die Andromeda, deal? :D

Status
Please reply by conversation.
Back