Hun filter mod is klasse
Ik vind mijn Voyager altijd een beetje "muffled" klinken, alsof 'ie net een beetje verkouden is of zo. Zo schreeuwend als mijn Waldorf Pulse kan klinken, kan mijn Voyager niet. Maakt die mod het verschil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hun filter mod is klasse
Ik vind mijn Voyager altijd een beetje "muffled" klinken, alsof 'ie net een beetje verkouden is of zo. Zo schreeuwend als mijn Waldorf Pulse kan klinken, kan mijn Voyager niet. Maakt die mod het verschil?
Moet je een 6dB filter type kiezen dan laat het filter meer hoog door en klinkt ie wat rauwer.![]()
In welk opzicht ?

Kan iemand met mod en iemand zonder mod een soortgelijke patch met filtersweep opnemen?
Laten we zeggen 1 VCO op zaagtand, 1 sweep zonder res, sweep res 50%, sweep res 100%
Lijkt me al een behoorlijke vergelijking...!
goed plan. Ik zal een patch maken en opnemen. beide komen dan met link hier ergens terecht en dan kan iemand anders zonder FilterMod de patch ook laden en opnemen.
!
. Oftewel: laten we vooral de discussie NIET daarop focussen, ik hoop dat de resultaten met welke converters/DAW/kabels/luchtdruk/postcode/whatever direct voor zichzelf spreken en we niet tot dat detail gaan ^^ 
Forumlid Matana Teknik kan dit misschien wel??

misschien terzijde:
ik heb ooit mijn voyager laten upgraden door rudi linnhart omdat ik ook vond dat hij niet zo klonk als dat ik graag wilde ( miste de ruimte in de filteropening en de "rauwheid/ directheid " van andere moogs.
als voorbeeld heb ik toen een 5 tal files opgenomen met vegelijking tussen orgineel en gemodde voyager ( de een links, de ander op het rechter kanaal)
heb net even gezocht, ze staan nog ter beluistering op mijn soundcloudkanaal, bv alhier:
https://soundcloud.com/sunnypedaal/waveform
( de speedyshare files zijn inmiddels wel al verwijderd)

Maar hoe krijg ik die files gekoppeld aan dit bericht?