Johnny Styles

Johnny Styles

Nieuwkomer
Hallo iedereen,

Ik ben Sierd, 23 jaar en sinds enkele jaren een beetje bezig als DJ.
Sinds dit jaar ben ik overgestapt op DJ gear en nu wil ik ook het produceren op gaan pakken.
Voor het produceren maak ik gebruik van Fruity Loops 10 en diverse plugins.
Ik kwam hier toevallig terecht toen ik op zoek was naar uitleg over wat synthesizers en productie tips.
Als DJ en producer richt ik me vooral op de hardere stijlen, harddance/hardtrance, hardstyle en hardcore.

Hopelijk kan ik hier wat leuke dingen leren en delen met jullie!

Here's Johnny :)

Welkom. Ik heb me net wat dagen terug aangemeld hierzo en ben met dezelfde dingen bezig als jij qua muziek, alleen ben ik net sinds vorige zomer begonnen met Renoise (daarvoor 8 jaar terug met FT2 dus dat tel ik maar niet meer mee).

Heb je al iets op Youtube/Soundcloud staan ofzo? Als je op Youtube op Hardpigeon zoekt kom je wat dingetjes tegen, ik zet er dingen op als zowel Hardpigeon als Jonos.

Zou tof zijn om een keer samples ed uit te wisselen? Zit op het werk en de baas komt er weer aan dus ga er weer vantussen ;-)

Mzzlz,

Hardpigeon

Here's Johnny :)

Welkom. Ik heb me net wat dagen terug aangemeld hierzo en ben met dezelfde dingen bezig als jij qua muziek, alleen ben ik net sinds vorige zomer begonnen met Renoise (daarvoor 8 jaar terug met FT2 dus dat tel ik maar niet meer mee).

Heb je al iets op Youtube/Soundcloud staan ofzo? Als je op Youtube op Hardpigeon zoekt kom je wat dingetjes tegen, ik zet er dingen op als zowel Hardpigeon als Jonos.

Zou tof zijn om een keer samples ed uit te wisselen? Zit op het werk en de baas komt er weer aan dus ga er weer vantussen ;-)

Mzzlz,

Hardpigeon

Haha blijft een mooi nummertje ;)

Leuk om te horen dat er meerderen zijn die met ongeveer hetzelfde bezig zijn!
Het valt me wel op dat er veel mensen hier zijn die Renoise gebruiken. Eerlijk gezegd, voordat ik hier gekeken heb, had ik nog nooit van Renoise gehoord!

Ik heb nu FL sinds afgelopen december, maar sindsdien heb ik het alleen een beetje uitgeprobeerd en er nog eigenlijk niet heel veel tijd aan besteed. Iets wat ik nu veel meer wil gaan doen.
Op mijn soundcloud staat nog een kort stukje van een project waar ik toen aan begonnen ben, een remix van Antifact - Path Of Rightousness. Op soundcloud vind je me ook terug met de naam Johnny Styles trouwens!

Ik zal je Youtube pagina eens bekijken, ben wel erg benieuwd! Helaas niet nu, want ik zit ook op het werk :P

Misschien wel een idee om eens het een en ander uit te wisselen, hoewel ik ze dan eerst eens zal moeten maken. Ik maak tot nu toe eigenlijk geen gebruikt van sample packs.

heb je zojuist een pm gestuurd;)

edit: kun je even een link geven van je soundcloud? ik vind meerdere johnny styles:p

Laatst gewijzigd:
Ik zag et ;) Ik weet de link zelf ook even niet, en ik zit op het werk waar soundcloud geblocked wordt...heel fijn. Maar je hebt me al gevonden geloof ik, toch?

Back