goede synth voor rond de 600 euro

Status
Please reply by conversation.
het is zeker iets heel anders dan een juno-di of een fantom maar het is wel echt een gave synth!

ja ik weet dat het een totaal andere synth is. maar kwa sounds en effects is het een prima synth

ja t is me eerste synth. ik heb wel bij n paar mensen op een korg gespeelt maar die veel kwa sounds redelijk tegen. ik speel zelf nu een keyboard wat uit 1978 komt dus de sounds daarvan zijn echt bagger. ik had wel gelezen dat de Juno-di een leuke starter was.
ik zoek iets wat redelijk wat verschillende geluiden heeft en effecten kan toevoegen tijdens t spelen lijkt me dat opzich ook wel mooi

het liefst zo min mogelijk interactie met de pc

t zou leuk zijn als ik me eigen synth kon bouwen

nee ik speel echt op een hele oude keyboard uit 1978

nee laat maar 1996. had verkeerde site -_-. maar alsnog een yamaha psr78 klinkt niet best

LOL ik wou al zeggen. Alles wat uit 1978 komt en toetsen heeft is tegenwoordig bijna wel de moeite waard.

in het jaar 197 zeker niet! :P

maar wat voor een soort workstation hadden jullie in gedachten

Check DEZE site eens; ga een keer naar een grotere muziekzaak en probeer merken/types uit (okee okee, daar hebben ze grotendeels nieuwe bakken van buiten je budget, maar toch.......)

Het is nogal smaakafhankelijk he?!

XD gaat zo ongeveer 2000 euro buite me budget. maar ik zie het al. dat word hard werken deze zomervakantie

zou het mogelijk zijn om korg monotrons aan te sluiten op een andere synth met toetsen zodat je meer effecten hebt?

ik denk dat ik ga sparen voor een roland juno GI

Status
Please reply by conversation.
Back