• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Yamaha] O1v digitale mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Aangezien ik hem eigenlijk nooit als mixer gebruikte (meer als hele luxe dure patchbay) ben ik overgestapt op een 8 in/8 uit geluidskaart. Dus vandaar in de aanbieding :

Yamaha O1v digitale mixer

O1v.jpg

Perfecte staat, incl. gebruiksaanwijzing.

prijs : 999 euro

Die ene moest incl. kaart 1000 opbrengen en geen 800 incl. kaart hoor. Lees de advertentie maar eens goed.

Bovendien hebben beide personen waarschijnlijk haast met verkopen : ik dus niet... Misschien wil ik nog wel ietsjes zakken in prijs maar ehm, 750 euro? :doei:

Er is er pas nog eentje voor 1100 (kaal?) op MP weggegaan. Dat zou ik er niet voor over hebben gehad trouwens.

Origineel geplaatst door mikeandrews
Die ene moest incl. kaart 1000 opbrengen en geen 800 incl. kaart hoor. Lees de advertentie maar eens goed.

Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb te snel gelezen.

Overigens heb ik op het forum laatst ook een bericht gelezen van iemand die een 01v voor 750,- heeft gekocht, nadat de verkoper 'm zelfs in eerste instantie aan had geboden voor 700,-

Misschien wil ik nog wel ietsjes zakken in prijs maar ehm, 750 euro? :doei:

Ok, wat dacht je van 800,-?

Overigens heb ik op het forum laatst ook een bericht gelezen van iemand die een 01v voor 750,- heeft gekocht, nadat de verkoper 'm zelfs in eerste instantie aan had geboden voor 700,-

Ik ken iemand die een jaar geleden een MiniMoog voor 400 euro onder iemands bed vandaan gekocht heeft. :Z

Ok, wat dacht je van 800,-?

Sorry, maar ik zei dat ik "ietsjes" wilde zakken met m'n prijs. Als je onder de 850 euro begint met bieden, dan ga ik nog niet eens de moeite nemen om een tegenbod te doen...

Als m'n prijs je te hoog is moet je gewoon even verder kijken. Als je lang genoeg zoekt en snel genoeg bent kun je altijd koopjes op de kop tikken. Als jij voor tussen de 750 en 850 euro een goeie O1v op de kop kan tikken dan ben ik blij voor je. Ik heb grof geld voor deze mixer neergeteld, en als ik hem te goedkoop verkoop dan blijft het nare gevoel van een slechte deal me nog jaren achtervolgen en daar heb ik dus geen zin in. Dus als je mijn O1v wilt hebben, kom dan s.v.p. met een serieus bod wat enigzins in de buurt komt van de vraagprijs, dan praten we verder.

Ik heb geen zin om hier trouwens dit soort zinloze discussies te lopen voeren, dus s.v.p. even MAILEN of PB'en als je interesse hebt.

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb te snel gelezen.

Ja, die mazzelaar ken ik ook er goed. Hij had er vervolgens voor 125 euro een MY8-AD kaart bij.

Humm... wie was dat nu ook alweer? ;)

Maar goed... wil niet zeggen dat die prijzen niet "schandalig" laag waren.

Zag net op MP dat er iemand recent nog 1300 voor geboden had.

Sommige mensen hebben gewoon geld teveel ofzo.
Maar hij is ook wel erg snel in prijs gezakt het laatste halfjaar. Iets te snel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back